گوناگون

انتصاب رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران/ 11 محور فعالیت جدید ایدرو

81178785 5721309

به گزارش ایرنا و به نقل از شاتا، محمدرضا نعمت زاده همچنین طی حکم دیگری مهدی بازارگان را به سمت عضو هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران منصوب کرد.

نعمت زاده در مراسم تودیع و معارفه رئیسان سابق و جدید سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران ضمن تقدیر از غلامرضا شافعی در طول مدت خدمت در این سازمان گفت: مدتی بود از سوی دولت اعلام شد که به خدمات شافعی نیاز است.

وی گفت: در حالی که تمایل به رفتن ایشان نداشتیم ولی به دلیل مصالح کشور با جابه جایی ایشان موافقت شد.

وزیر صنعت،معدن وتجارت گفت: امید است ایشان در عرصه دیگر خدمتگذاری موفق بوده و ما همچنان از تجارب ارزشمند وی در حمایت از تولید استفاده خواهیم کرد.

نعمت زاده همچنین با تشکر از زحمات مفتح در طول عضویت در هیات مدیره ایدرو، گفت: با توجه به مسئولیت جدید وی در اتاق تعاون آقای بازارگان به عضویت در هیات مدیره ایدرو منصوب شد.

نعمت زاده در حکم رئیس سازمان گسترش، توسعه صنعت کشور با ایجاد صنایع مبتنی بر فناوریهای نوین، توسعه مدیریت و منابع انسانی در بخش صنعت از طریق ارائه آموزش، ارتقاء توان رقابت پذیری صنایع جهت حضور در بازارهای جهانی، تحقیقات و مشاوره و سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در مناطق کمتر توسعه یافته و صنایع خطرپذیر را برخی از محورهای فعالیت این سازمان عنوان کرد.

نوسازی و بازساری و اصلاح ساختار صنایع مهم در راستای افزایش تولید و بهره وری، تامین منابع مالی پروژه ها و جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی، توسعه تحقیقات کاربردی و دانش فنی با رویکرد تقویت توسعه ساخت داخل، حمایت از ساخت تجهیزات و ماشین آلات سنگین موردنیاز صنعت نفت، برق و حمل و نقل، تقویت همکاریهای فناوری فیمابین صنعت و مراکز علمی و پژوهشی داخلی و خارجی، سرمایه گذاری در صنایع پیشرفته خارج از کشور در جهت ارتقاء مدیریت و نوآوری و کسب درآمد ارزی و مشارکت در اجرای طرحهای بزرگ صنعتی و زیربنائی کشور از دیگر محورهای مورد تاکید وزیر صنعت در حکم رئیس جدید ایدرو بود.

گفتنی است، سیدرضا نوروز زاده نماینده اسفراین در مجلس های سوم، چهارم، پنجم، ششم و هفتم بوده است.

وی همچنین سابقه ریاست کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی را داشته است .

نوروززاده عضویت هیات مدیره سازمان اقتصادی کوثر و عضویت هیات مدیره ایران خودرو خراسان را در کارنامه خود دارد.

اقتصام(1)1558

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا