گوناگون

انتصاب سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری

2348404 773

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

در حکمی از سوی مسعود سلطانی فر؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، مهرداد رئیسی به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری منصوب و از خدمات مژگان ریاحی مدیرکل پیشین تقدیر شد . 

در حکم انتصاب مهرداد رئیسی به سمت سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری آمده است :

« با توجه به تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ، با حفظ سمت، به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری منصوب می شوید . 

امید است با عنایت به اهمیت و نگهداری از میراث گرانبهای فرهنگی، تاریخی، معنوی، مذهبی، طبیعی، و توسعه و ترویج صنایع دستی و هنرهای سنتی و همچنین صنعت گردشگری، ضمن بهره گیری از توان تخصصی منابع انسانی موجود و تعامل با مسئولان و مدیریت عالی آن استان، جهت تحقق اهداف سازمان گام های موثری بردارید.

توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران، از درگاه حضرت حق خواستارم. »

یادآور می‌شود: مهرداد رئیسی سمت معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری را بر عهده دارد که با حفظ سمت، به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب شده است./س

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا