گوناگون

انتقاد از عدم برخورد پلیس تهران با سفره خانه های غیرمجاز/ فقط 3 سفره خانه در پایتخت مجوز دارند

عباس علایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: متاسفانه به دلیل عدم برخورد پلیس تهران با سفره خانه های غیرمجاز هر روز شاهد افزایش قارچ گونه این مراکز در پایتخت و شهرهای حاشیه آن هستیم. نبود نظارت کافی پلیس در این مورد باعث شده است هر فردی با اجاره یا خرید مغازه ای اقدام به راه اندازی سفره خانه غیرمجاز کند. این درحالی است که ما بارها مخالفتمان را با کشیدن قلیان توسط زنان اعلام کرده ایم.

وی ادامه داد: در تهران تنها 3 سفره خانه دارای مجوز اتحادیه هستند که یکی از آنها در شهرک غرب، یک سفره خانه در مرکز و سفره خانه سوم نیز در میدان راه آهن فعال است. مابقی سفره خانه ها در پایتخت دارای مجوز نیستند و به صورت غیرقانونی فعالیت می کنند.

به گفته رئیس اتحادیه قهوه خانه ها و سفره خانه های سنتی، تمامی قهوه خانه های مجاز در تهران زیر نظر اتحادیه بوده و بازرسان اتحادیه به صورت دوره ای از این مراکز بازدید می کنند. ضمن اینکه با تخلفات قهوه خانه ها بدون اغماض برخورد می شود.

علایی تاکید کرد: رشد قارچ گونه سفره خانه های غیرمجاز می تواند مشکلات اجتماعی را پدید آورد و به همین دلیل از پلیس می خواهیم از ادامه فعالیت این مراکز جلوگیری کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا