گوناگون

انتقاد امام جمعه فاروج از ناتمام ماندن پروژه های ورزشی این شهر

81232607 5814872

به گزارش ایرنا حجت الاسلام ˈعباسعلی قلیزادهˈ روز پنجشنبه در نشست تودیع و معارفه رییس ورزش و جوانان این شهرستان، دلیل نیمه کاره ماندن پروژه ها بخصوص پروژه های ورزشی را ناشی از اختصاص قطره چکانی اعتبارات عمرانی به این شهرستان خواند.

وی اضافه کرد: از گلوله برف اعتباراتی که به استان خراسان شمالی اختصاص می یابد، چک چک آبش به شهرستان ها می رسد که این باعث نیمه کاره ماندن پروژه ها می شود.

وی افزود: طولانی شدن تکمیل استخر شنا به عنوان یکی از نیازهای ضروری ورزشکاران این شهرستان موجب هدر رفت بیت المال شده است.

امام جمعه فاروج خواهان توزیع اعتبارات مطابق با شاخص های عقب ماندگی شهرستان ها شد و اظهار کرد: شهرستان فاروج به دلیل نداشتن حامی مالی ورزشی در این بخش با مشکلات زیادی مواجه است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی نیز گفت: علی رغم کمبود اعتبار عمرانی، تلاش شده تا پروژه های تاثیرگذار ورزشی زودتر تامین اعتبار شود.

علی رضا مختارنژاد افزود: رویکرد ما توجه ویژه به ورزش های همگانی است و خراسان شمالی از رتبه 31 در ورزشهای همگانی در سال 90 به رتبه هشتم در سال جاری ارتقا یافته است.

در این نشست ضمن قدردانی از ˈعباس سیدیˈ رییس پیشین اداره ورزش و جوانان شهرستان فاروج، ˈحسن ذبیحیˈ به عنوان رییس جدید این اداره معرفی شد.

در استان خراسان شمالی 61 پروژه ورزشی نیمه کاره برجای مانده از دولت نهم و دهم وجود دارد که برای تکمیل این پروژه ها حدود 400 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

شهرستان 52 هزار نفری فاروج در 90 کیلومتری شرق بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی قرار دارد. ک/2

7187/2712/626

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا