گوناگون

انتقاد تند شمسایی از خسوس

خبرگزاری ایسنا: وحید شمسایی در نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره برنامه‌های تیم فوتسال تاسیسات دریایی، اظهار کرد: ما تمام سعی خود را کردیم تا شاکله اصلی تیم را حفظ کنیم و تنها سه بازیکن را به بازیکنان قبلی اضافه کردیم. در کادر فنی نیز افرادی را وارد ‌کرده‌ایم که به لحاظ فنی و وجهه بسیار قوی هستند. همه ما یک گروه هستیم که تنها برای موفقیت تیم فوتسال تاسیسات دریایی تلاش می‌کنیم. ان‌شاءالله با این کادر فنی قوی بتوانیم یک حرکت نو در فوتسال تهران انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی افزود: دیدگاه دکتر منوچهری، مدیرعامل تاسیسات دریایی در رابطه با با ورزش بسیار وسیع و گسترده است. من ارتباط بسیار خوبی با آقای حلاجی، مدیرعامل باشگاه دارم. معتقدم که پتانسیل تیم امسال برای قهرمانی کافی نیست. به خاطر همین ما برنامه دو ساله ارائه کردیم تا ان‌شاءالله برای سال بعد قهرمانی لیگ را از آن خود خواهیم کرد. مطمئنا امسال تیم تاسیسات دریایی خودش را نشان می دهد، ولی قطعا سال بعد هدفمان قهرمانی خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: واقعیت این است که اگر بخواهیم فکر داشته باشیم قرار نیست اول شویم پس نباید هیچ گاه کاری کنیم؟ من هشت دوره سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارم، اما با این وجود هیچ گاه انگیزه‌ام را برای کسب عنوان اولی از دست نمی دهم. امسال هم تمام هدفم موفقیت بیش از پیش تیم تاسیسات دریایی خواهد بود.

شمسایی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا با توجه به پیشنهاد حسین شمس، سرمربی تیم فوتسال تبریز این تیم را در جام باشگاه‌های آسیا به عنوان بازیکن همراهی خواهید کرد؟ گفت: حسین شمس و افشین دبیری خیلی به من لطف داشتند که این پیشنهاد را مطرح کردند، اما حق طبیعی بازیکنان دبیری است که وقتی یک سال زحمت می کشند در آسیا نیز بتوانند بازی کرده و خود را نشان دهند. رفتن من باعث پر کردن جای یک بازیکن که زحمات زیادی کشیده است، می‌شود. لطف شمس به من ثابت شده است و هر کاری که بتوانم برای تیم انجام می‌دهم. اما به لحاظ حرفه‌ای این کار درست نیست که بخواهم در جام باشگاه‌های آسیا به عنوان بازیکن برای دبیری به میدان بروم.

سرمربی سابق تیم فوتسال دبیری تبریز در خصوص تغییرات در ساختار این تیم برای کسب موفقیت بیشتر نیز ، اظهار کرد: بعد از هشت سال به شهر خودم برگشته‌ام و قطعا برای موفقیت تیم تهرانی تلاش می‌کنم. من در کل حتی با نزدیک‌ترین دوستانم شوخی ندارم و تمام فکر و ذهنم کسب موفقیت تیم است. تمام سعی ما این بود که شاکله اصلی تیم را حفظ کنیم و تنها به غیر از اعضای کادر فنی سه بازیکن را برای تیم جذب ‌کرده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال ایسنا مبنی بر این که اگر برای سرمربیگری تیم ملی فوتسال به شما پیشنهاد شود، برنامه‌تان چیست؟ گفت: از من جلوتر خیلی ها هستند که بخواهند هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرند. فعلا جا برای خسوس عزیز هست. اگر تیم ملی اوت شود او خواهد ماند و اگر قهرمان هم نشویم او باز هم می ماند. افتخاری یک بار گفت خسوس پدر بزرگ فوتسال است! احتمالا ما زندان بودیم که او پدر بزرگ فوتبال شده است! یک روز افتخاری به من گفت همه در آسیا از خسوس تعریف کرده‌اند. گفتم چه کسانی تعریف کرده‌اند که او در پاسخ گفت “مربیان ویتنام، لبنان و غیره” ! برای من جالب است یک زمانی مارکوس و بسیاری از مربیان دنیا از ما تعریف می‌کردند، اما آقایان دلشان به تعریف و تمجید مربیان تیم‌های درجه دو و سه آسیا خوش است. خسوس از تیم ملی تکان نمی‌خورد، مگر این که به خاطر کهولت سن سکته کند. برای او چه جایی بهتر از ایران با جاهای بسیار دیدنی که دارد.

شمسایی در پاسخ به سوال دیگر ایسنا درباره مبلغ قرارداد خود نیز ، اظهار کرد: مطمئن باشید که مالیات پولی را که گرفته‌ام را می‌دهم. نمی‌توانم مبلغ را به شما بگویم، اما این را بدانید که وحید شمسایی هر جایی که برود مبلغ بسیار خوبی می‌گیرد.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا در این تیم نگاهی به آسیا نیز خواهید داشت یا خیر؟ گفت: معتقدم لیگ فوتسال ما بسیار سخت‌تر از آسیا است. چرا که استعدادهای فراوانی در فوتسال ایران پیدا می‌شوند. من حتی جایی در قم به اسم نیروگاه می‌شناسم که خدا شاهد است 20 تیم ملی فوتسال از آن بیرون می‌آید. آسیا برای فوتسال ایران با این همه استعداد بسیار کوچک است. ان‌شاءالله تاسیسات دریایی را قهرمان لیگ می‌کنم و مانند دبیری به نفر بعدی می‌دهم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا