گوناگون

پرسپولیس: تمام ملی‌پوشان را حفظ می‌کنیم

خبرگزاری ایسنا: مهدی خواجه‌وند در گفت‌وگویی اظهار کرد: با توجه به استعفای حمید استیلی از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته شد تا علیرضا رحیمی هم‌چنان در ترکیب هیات مدیره بماند و در رای گیری‌ها شرکت کند.

او افزود: البته همواره ترجیح داده می‌شود که اعضای هیات مدیره یک عدد فرد باشد، اما به نظرم تعداد هشت نفر اعضای هیات مدیره پرسپولیس مشکلی را در روند رای گیری به وجود نمی‌آورد. حمید استیلی یک عضو فعال و موثر در ترکیب هیات مدیره بود و کمک بسیاری را در طول مدت حضورشان به ما کرد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد مطالب عنوان شده توسط یکی از اعضای این باشگاه مبنی بر اختلاف نظر در اعضای هیات مدیره، اضافه کرد: اعضای هیات مدیره پرسپولیس اشتراک زیادی را با هم دارند تا الان هیچ مصوبه ای نبوده که به اتفاق آرا تصویب نشده باشد.

او در مورد آخرین وضعیت ملی‌پوشان پرسپولیس نیز گفت: مقرر شد تا تصمیم گیری در مورد خلعتبری مستقیما بر عهده مدیریت باشگاه باشد. به نظرم آقای رحیمی کار خود را به خوبی بلد هستند و می‌توانند بهترین تصمیم را بگیرند. سیاست اصلی باشگاه تلاش برای حفظ ملی پوشان است.

خواجه‌وند در باره این که گفته می‌شود هیچ تماسی با سید جلال حسینی از سوی باشگاه پرسپولیس گرفته نشده است، نیز گفت: تا آن جایی که می‌دانم برادر این بازیکن چندین بار به باشگاه آمد و صحبت‌هایی را مطرح کرد. البته نمی‌دانم بعد از بازی‌های ایران در جام جهانی، حسینی به باشگاه آمده یا خیر. اما ما تمام تلاش خود را برای حفظ بازیکنان ملی‌پوش انجام خواهیم داد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد اردوی تدارکاتی پیش‌رو نیز گفت: به احتمال زیاد در همین ماه در کشور ترکیه یک اردوی تدارکاتی را برای آمادگی هر چه بیشتر برگزار خواهیم کرد.

او همچنین در مورد شکایت مطرح شده از سوی اسپانسر این باشگاه نیز گفت: باز هم تاکید می‌کنم چطور می‌شود شرکتی که حدود 70 تا 80 درصد سهام دار آن خود باشگاه پرسپولیس است بخواهد از این باشگاه شکایت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا