گوناگون

انتقاد تند مارادونا از پله و بکن باوئر

خبرگزاری ایسنا: اسطوره فوتبال آرژانتین به شدت از پله و بکن باوئر انتقاد کرد. او معتقد است این دو ستاره سابق فوتبال جهان اجیر فیفا هستند و چاره ای ندارند تا همه تصمیمات بلاتر و همکارانش را تایید کنند.

سوارز در دیدار اروگوئه برابر ایتالیا با گاز گرفتن شانه کیلینی بار دیگر جنجال ساز شد. فدراسیون بین‌المللی فوتبال فیفا واکنش تندی به حرکت این مهاجم اروگوئه‌ای داشت و او را از 9 بازی ملی محروم و چهار ماه از حضور در هر گونه فعالیت ورزشی منع کرد.

واکنش ها به محرومیت سوآرس متفاوت بود. بعضی او را مستحق چنین محرومیت سنگینی می دانند، این در حالی است که بعضی دیگر چنین محرومیتی را ظالمانه می‌دانند. پله و فرانتس بکن باوئر جزو گروه اول هستند، این در حالی است که دیگو آرماندو مارادونا جزو گروه دوم است و به شدت به این محرومیت سوآرس انتقاد دارد.

اسطوره فوتبال آرژانتین و جهان در یک برنامه تلویزیونی به شدت از پله و بکن باوئر انتقاد کرد و آنها را به باد تمسخر گرفت. او گفت: این دو نفر به یکباره از موزه بیرون آمدند تا حکم صادره از سوی فیفا برای سوآرس را تایید کنند و حرف های غیرمنطقی و بی اساسی را بر زبان آورند. این کار آنها طبیعی است چرا که از دستورات بلاتر فریبکار پیروزی می‌کنند و جزو گروه او هستند.

ال دیگو که همواره از مخالفان شدید بلاتر و فیفا بوده است، ادامه داد: بکن باوئر و پله از تابوت بیرون آمدند تا از تصمیم فیفا حمایت کنند، در غیر این صورت حقوق این ماه خود را از فیفا دریافت نمی کردند. این رفتار آنها واقعا زشت و خجالت آور بود. من از چنین سخنان احمقانه‌ای برائت می‌جویم. آنها اجیر فیفا هستند، بنابرین چطور ممکن است از تصمیم بلاتر و همکارانش حمایت نکنند؟ آنها با این کار خود پول به دست می آورند و باید از تصمیمات فیفا حمایت کنند. این واقعا شرم آور است.

لوئیس سوآرس در دیدار اروگوئه برابر کلمبیا در یک هشتم نهایی جام جهانی نتوانست تیمش را همراهی کند. اروگوئه در این دیدار با دو گل تن به شکست داد. بسیاری معتقد بودند که دلیل اصلی شکست اروگوئه در این دیدار غیبت سوآرس بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا