گوناگون

انتقاد شدید از تردد بی ضابطه موتورسواران

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با انتقاد شدید از تردد بی ضابطه موتورسواران،گفت: وزیر کشور مسئول مستقیم وضعیت نامساعد کنونی است.

مجتبی رحماندوست در گفت و گو با خانه ملت، با انتقاد شدید از تردد بی ضابطه موتورسواران، وزیر کشور را مسئول مستقیم وضعیت نامساعد کنونی خواند و افزود: به وزیر کشور در این خصوص تذکر داده و پاسخ مسئولان امر را شنیده‌ام اما قانع نشده ام.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان، نیروی انتظامی و پلیس راهور در برخورد با تردد بی ضابطه موتورسواران کم کاری کرده‌ و مقصر هستند، ادامه داد: در این زمینه از وزیر کشور سوال خواهم کرد تا در کمیسیون تخصصی و صحن علنی پاسخگوی نمایندگان ملت و مردم عزیز کشور باشد.

رحماندوست تاکید کرد: مدیر کل دفتر امور انتظامی آقای علیرضا مسکنی در نامه به جناب آقای دکتر مومنی رئیس محترم پلیس راهور ناجا تردد بی ضابطه موتورسواران، عبور از چراغ قرمز، حمل یدک، استفاده نکردن از کلاه ایمنی، عبور از پیاده رو و گذرگاه عابر پیاده، تغییر مسیر ناگهانی و تجاوز به چپ ناشی از سبقت، عدم رعایت حق تقدم، لایی کشی از میان خودروها را مورد تاکید و تایید قرار داده است و به نارضایتی مردم و نمایندگان در این نامه اشاره شده است و این همان چیزی است که اینجانب چندین بار به آن اشاره کرده ام اما  حقیقتا در نیروی انتظامی و پلیس راهور اراده‌ جدی برای جلوگیری از این تخلفات ندیده ام و هر روز وضع بدتر از قبل می شود.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس نهم، تاکید کرد: نیروی انتظامی و پلیس راهور مقصر اصلی وضعیت موجود هستند در  این رابطه دادستانی کل باید از نیروی انتظامی که به خاطر کم کاری، باعث سلب امنیت از مردم شده اند، شکایت کند.

رحماندوست یادآور شد: اگر توان و اراده ی کنترل موتورسواران و جلوگیری از این تخلفات را ندارید اعلام کنید تا از بسیج  و نهادهای مردمی و انقلابی درخواست شود که وارد عمل شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، افزود: رفتارهای غیرقانونی موتورسواران،‌ چهره شهرهای کشورمان به ویژه پایتخت را زشت و غیرقابل دفاع کرده و متأسفانه معرف نادرستی از فرهنگ ایرانی و ایرانی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا