گوناگون

انجام اولین تغییر دولت یازدهم در مناطق آزاد

372881 888پس از گذشت بیش از 8 ماه از آغاز به کار دولت یازدهم، موج تغییرات مدیران منصوب شده در این دولت به مناطق آزاد رسیده و قرار است به زودی مدیرعامل منطقه آزاد کیش به عنوان قائم مقام اکبر ترکان، مشاور ارشد رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب شود.

به گزارش اعتدال، علی اصغر مونسان که اخیرا با تصمیم وزارت ورزش به عضویت هیات مدیره یکی از باشگاه های بزرگ کشور یعنی پرسپولیس منصوب شده است، گویا قرار است از کیش به تهران نقل مکان کند و به دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برود.

مونسان که پیشتر یکی از مدیران قالیباف در شهرداری تهران بود، با روی کار آمدن دولت یازدهم از سوی اکبر ترکان به عنوان مدیر عامل منطقه آزاد کیش منصوب شد. پس از انتصاب او اخبار متفاوتی درباره نسبت فامیلی اش با رئیس جمهور و البته اکبر ترکان در رسانه ها منتشر شد و حالا خبرها حاکی از قائمی مقامی او در شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی دارد تا او با حضور در تهران بیشتر بتواند در امور مربوط به باشگاه پرسپولیس هم مشارکت داشته باشد.

شنیده ها حاکی از آن است که با تغیر مونسان، تغییرات عمده ای در سازمان منطقه آزاد کیش رخ خواهد داد؛چراکه گفته می شود قرار است با تصمیم دولت کیش به عنوان پایلوت طرح «کش لس» در کشور معرفی شده و اقدامات لازم برای الکترونیکی شدن جا به جایی های مالی در این جزیره به صورت آزمایشی و برای اولین بار در کشور صورت پذیرد.

گفته می شود، حسینی فردی است که جایگزین مونسان در منطقه آزاد کیش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا