گوناگون

انجمن حمایت از ورزشکاران میامی راه اندازی شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمود علیزاده عصر دوشنبه در نشستی با فرماندار، روسای هئیت های ورزشی و ورزشکاران شهرستان میامی در محل فرمانداری این شهرستان، حمایت از ورزش و ورزشکاران را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: ورزش می تواند نقش مهمی را درآینده یک جوان تعیین کند و ما می توانیم با فراهم کردن این بسترها برای آینده یک جوان گام برداریم.

وی افزود: در شهرستان ها و به ویژه میامی برای حمایت از ورزشکاران باید انجمن هایی راه اندازی شود تا حمایت های گروهی از این جامعه شود.

وی در خصوص نیازهای ورزشی شهرستان میامی گفت: برخورداری از یک زمین چمن مناسب از جمله خواسته های به حق ورزشکاران این شهرستان است که پی گیری لازم برای ایجاد آن انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان میامی نیز در این نشست ضمن تاکید بر ضرورت مهیا شدن زیر ساخت های ورزشی در این شهرستان گفت: هزینه در بخش ورزش سرمایه گذاری برای آینده کشور است.

احمد قاضی با یادآوری اینکه اکثر ورزشکاران مطرح ما از مناطق محروم کشور هستند افزود: در زمینه توسعه ورزش در مناطق محروم فعالیت جدی صورت نگرفته و باید در این زمینه تلاش بیشتری کرد.

وی با اشاره به اینکه پروژه استخر سرپوشیده میامی پیشرفت 30 درصدی دارد گفت: در سفر اخیر استاندار سمنان به این شهرستان تصمیم بر این شد تا پروژه های زیر 70 درصد پیشرفت فیزیکی به بخش خصوصی واگذار شود.

نوید ظفری رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان میامی نیز در این نشست به گوشه ای از برنامه ها و عملکرد این اداره اشاره کرد و افزود: برای شهرستان میامی سالن بانوان تعریف شده است ولی تاکنون به علت عدم تخصیص بودجه لازم پروژه آن آغاز نشده است.

روسای هیئت های ورزشی شهرستان میامی نیز در این نشست با اشاره به گوشه ای از برنامه های و نیازهای خود برای سالجاری خواستار توجه بیشتر مسئولان ارشد استان به مناطق محروم این شهرستان شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا