گوناگون

اندیشه های شهید مطهری راه روشن موفقیت در کشور است

81147836 5666652

حجت الاسلام سیدمحمد موسوی روز جمعه در دیدار با مربیان و سرگروههای شجره طیبه صالحین سپاه سلماس که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد اظهار کرد: اندیشه های شهید مطهری بسیار عمیق و مستحکم بود به گونه ای که امروز سپاه پاسداران با افتخار و الگوگیری از آن برنامه های عقیدتی خود را پیش می برد.

وی با اشاره به شخصیت معنوی این شهید فرهیخته افزود: شهید مطهری به عنوان فیلسوف قرن با افکار و اندیشه هایش خار چشم دشمنان و منافقان کور دل بود و چاره ای جز به شهادت رساندن آن معلم بزرگ پیدا نکردند.

امام جمعه سلماس اضافه کرد: امروز همه مسوولان، مدیران، معلمان و مردم جامعه ما باید با بهره گری از حکمت و اندیشه این مرد بزرگ برای موفقیت در همه عرصه ها گام بردارند.

وی آگاه سازی مردم با سیره و روش این اندیشمند بزرگ را وظیفه امروز روحانیان و نویسندگان دیندار برشمرد و گفت: با هر روش و منطق، باید مردم به ویژه نسل جوان را نسبت به توطئه دشمنان اسلام در ضربه زدن به دین و ولی فقیه، آگاه کرد.

حجت الاسلام موسوی گفت: امروز هدف استکبار جهانی ضربه به اصل دین، ولایت فقیه و نظام است و این همان چیزی بود که شهید مطهری در کتب خود نیز به آن اشاره کرده است.

وی بر افزایش شناخت راه درست و بصیرت و آگاهی تأکید کرد و گفت: راه درست مبتنی بر آموزه های دینی و فرهنگ اسلامی است.

حجت الاسلام عبداله علی قلیزاده مسوول تربیت آموزش سپاه سلماس هم در این دیدار گفت: سپاه پاسداران در راستای آموزش پرسنل سپاه و بسیجیان که برگرفته از آموزه‎های ناب این معلم فقید است، با تأسی از رهنمودهای امام (ره) و مقام معظم رهبری برای رسیدن به اهداف خود در مسیر انقلاب اسلامی حرکت می کند.

شهرستان سلماس با 200 هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی قرار دارد.

7127/581

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا