گوناگون

انرژی های نو مناطق صعب العبور شهرستان خلخال را برق دار می کنند

81212648 5780766

علی نعمتی روز دوشنبه در جریان بازدید فرماندار خلخال از طرح های برق رسانی این شهرستان گفت: روستای آق سو از توابع بخش خورش رستم خلخال اولین روستای استان اردبیل در شهرستان خلخال است که اهالی آن از دو سال پیش از انرزی برق خورشیدی بهره مند شده اند.

وی افزود: با توجه به نتایج مثبت اجرای این طرح در این روستای دور افتاده شهرستان در صورت نیاز استفاده از این راهکار در سایر مناطق روستایی و قشلاقات این شهرستان به کار گرفته خواهد شد.

به گزارش ایرنا ، فرماندار خلخال نیز در این بازدید گفت: با بهره برداری از پروژه های برق رسانی به چهار روستای زیر 10 خانوار جمعیت روستایی برخوردار از نعمت برق این شهرستان به 100 درصد می رسد.

مهدی احمدی افزود: طرح برق رسانی به چهار روستای زیر 10 خانوار این شهرستان که از اوایل امسال آغاز شده تا پایان تابستان تکمیل می شود.

وی گفت: به رغم محدودیت های اعتباری سال گذشته و امسال و بالا بودن هزینه اجرای پروژه های برق رسانی روستایی در این شهرستان به دلیل کوهستانی و صعب العبور بودن مناطق پروژه های برق رسانی شهرستان هرگز تعطیل نشده و برق رسانی به مناطق روستایی فاقد برق به قوت خود ادامه دارد.

شهرستان خلخال با جمعیتی بالغ بر 90 هزار نفر در 115 کیلومتری جنوب استان اردبیل واقع شده است.

7119/594/530

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا