گوناگون

انهدام باند سارقان لوازم خودرو در خراسان‌جنوبی

باند بزرگ سرقت لوازم و قطعات خودرو در شهرستان نهبندان متلاشی و اعضای باند دستگیر و روانه‌ی زندان شدند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی خراسان‌جنوبی، «کاهنی»، فرمانده‌ی انتظامی شهرستان نهبندان در تشریح این خبر گفت: با تشکیل پرونده‌های متعدد سرقت لوازم و محتویات خودرو، تحقیقات همه جانبه و رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان نهبندان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با فعال کردن منابع محلی و افزایش توان گشت‌های مستقر در حوزه‌ی شهری سارقان شناسایی و دستگیری آنان در اولویت کاری قرار گرفت.

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان نهبندان افزود: با اعلام وقوع سرقتی دیگر طرح کنترل ورودی و خروجی‌های شهر به اجرا درآمده و سارقان با خودروی پژو405 در یکی از خروجی‌های شهرستان نهبندان دستگیر شدند.

کاهنی گفت: در بازرسی از خودروی متهمان، 5 عدد باطری کوچک و 2 عدد باطری بزرگ به همراه یک عدد کامپیوتر خودرو که طی همان روز سرقت شده بود به همراه ابزارآلات استفاده شده کشف شد.

وی تصریح کرد: سارقان در پلیس آگاهی به جرم خود اعتراف کردند که با نیابت قضایی تیمی متشکل از کارآگاهان آگاهی شهرستان نهبندان و شهرستان زابل استان سیستان و بلوچستان در اقدامی ضربتی مالخر لوازم خودرو و دو نفر دیگر از اعضای باند در شهرستان زابل شناسایی و دستگیر شدند و اموال مسروقه از محل اختفای وی کشف شد.

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان نهبندان خاطرنشان کرد: با انهدام این باند 22 فقره سرقت کشف شد و 5 متهم دستگیر و با دستور مقام قضایی روانه‌ی زندان شدند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا