گوناگون

اهالی تهران، البرز و قم در مصرف برق صرفه جویی کنند

81153769 5676973

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای تهران، این شرکت با صدور اطلاعیه ای اعلام کرده رشد فزاینده مصرف برق با توجه به گرمای هوا در حوزه تحت پوشش شرکت برق منطقه ای تهران از شهروندان محترم استان های یاد شده ، به منظور فراهم کردن امکان استفاده از انرژی برق برای عموم مردم به ویژه استان های گرمسیر و تامین برق مطمئن و پایدار، خواهشمندیم با رعایت نکات زیر بیش از گذشته خادمان خود در صنعت برق را یاری و همراهی فرمایید.

در این اطلاعیه براستفاده نکردن از لوازم برقی پر مصرف مانند اتو، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، سشوار و … در ساعات اوج مصرف ( ساعت 12 تا 16 و 19 تا 23)، تنظیم درجه دمای اتاق بین 24 تا 25 درجه و تعدیل مصرف انرژی الکتریکی وسرویس لوازم برقی منزل از جمله کولر و یخچال تاکید شده است.

همچنین از شهروندان درخواست شده نسبت به خاموش کردن لامپ های اضافی واستفاده از لامپ های کم مصرف، استفاده از لوازم برقی دارای برچسب انرژی بالا، قرار دادن سایه بان بر روی کولرهای آبی که در معرض نور شدید آفتاب هستند اقدامات لازم را به عمل آورند.

در اطلاعیه صادره قید شده است که استفاده از لوازم برقی پر مصرف در ساعات غیر اوج مصرف هزینه بهای برقی مصرفی را تا حدود سه برابر کاهش می دهد.

*شرکت برق منطقه ای تهران از سال1344 با زیر پوشش قرار دادن مشترکان برق شرکت های خصوصی در تهران و تحویل گرفتن مدیریت برق شهرستان های استان های تهران، مرکزی، سمنان و زنجان به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های برق منطقه ای کشور کار خود را آغاز کرد.

این شرکت با تحویل گرفتن کلیه نیروگاه هایی که زیر نظر شهرداری ها اداره می شدند و با احداث شبکه های جدید فشار قوی و فشار ضعیف و احداث ایستگاه های انتقال، فوق توزیع و توزیع نیروی برق، برای تحویل برق با کیفیت مطلوب به مشترکان، اقدامات اساسی به عمل آورد.

تهرام564/9977

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا