گوناگون

اولویتم با دبیری قهرمانی در آسیاست/ مصطفی نظری در فهرستم نیست

حسین شمس در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برطرف شدن مشکل ممنوع الفعالیت بودنش در لیگ برتر فوتسال و انتخابش به عنوان سرمربی تیم دبیری تبریز، ضمن بیان مطلب فوق ظهار کرد: روز گذشته (سه‌‌شنبه) کمیته اخلاق و کمیته انضباطی پاسخ استعلام باشگاه دبیری را داد و به صورت کتبی به آنها اعلام شد بنده مشکلی ندارم. بر همین اساس مذاکراتم با باشگاه دبیری نهایی شد و ان شاءالله فصل پیش رو در خدمت تیم دبیری خواهم بود.

وی با بیان اینکه فهرست بازیکنان مورد نظرش را پیش از این در اختیار باشگاه دبیری گذاشته بود، تاکید کرد: بازیکنانی که قراردادشان تمدید شد، با نظر من بود. ما چهار بازیکن دیگر هم می‌توانیم طبق سهمیه‌مان بگیریم و در صورتیکه بتوانیم با بازیکنان مورد نظر به توافق برسیم، تیم را برای جام باشگاه‌های آسیا تقویت می‌کنیم.

سرمربی جدید تیم فوتسال دبیری همچنین درباره احتمال جذب مصطفی نظری و اینکه آیا این دروازه‌بان هم در فهرست بازیکنان مورد نظرش قرار داشته است یا خیر، تصریح کرد: خیر، از آنجا که مطمئن بودم نظری با باشگاه نوریلسکی قرارداد دارد، این بازیکن در فهرست نفرات مدنظر من نبود. 

شمس در پایان درباره هدفگذاری‌اش در تیم دبیری تاکید کرد: قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا اولویت من با تیم دبیری است و پس از آن به دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ برتر هم فکر می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا