گوناگون

اولویت استفاده از نیروی انسانی در دانشگاه های نهاوند با نیروهای بومی است

به گزارش خبرنگار مهر، امامعلی عبدالملکی ظهر پنج شنبه در بازدید از دانشگاه پیام نور نهاوند در جمع کارکنان و اساتید این دانشگاه اظهار داشت: اولويت و اصل کار نيروي انساني شاغل در دانشگاه های نهاوند خصوصا دانشگاه  پيام نور باید بر مبنای استفاده از نیروهای بومی باشد و رئيس و مسئولان دانشگاه بايد نسبت به اين موضوع حساسيت و از جذب نيروي غير بومي جلوگيري کنند.

عبدالملکی گفت: براي حل مشکلات دانشگاه پيام نور نهاوند جلسه ای با رئيس دانشگاه پيام نور استان همدان برگزار می شود تا در مورد مسائل مختلف این دانشگاه مانند چارت رسمی، انتخاب معاون آموزشي، حل مشکلات عمراني دانشگاه، تعيين هیئت علمي و افزايش رشته هاي دانشگاه تصمیم گیری شود.

وی افزود: در حال حاضر  دو هزار و 400 دانشجو در 17 رشته با گرايش هاي مختلف در دانشگاه پيام نور نهاوند مشغول به تحصیل هستند.

فرماندار شهرستان نهاوند عنوان کرد: اين دانشگاه در رشته هاي علوم سياسي، آمار، اقتصاد،  مهندسي صنايع، علوم کامپيوتر، علوم دامي و علوم زمين شناسي با توجه به وجود هیئت علمي گنجایش افزایش رشته را دارد.

امامعلی عبدالملکی بیان داشت: دانشگاه پیام نور نهاوند با توجه به داشتن شرايط مناسب و ظرفیت بالا آمادگي ايجاد رشته کارشناسي ارشد در رشته هاي آمار،  جغرافيا، علوم تربيتي و علوم دامي را دارد که این موضوع در حال پیگیری است.

عبدالملکی گفت: اگر دانشگاه به اهداف خود برسد موجبات رفاه و آسایش مردم فراهم می‌شود و به همین ترتیب اگر حوزه‌های علمیه نیز به اهداف مدنظر خویش دست یابند دیانت جامعه حفظ می‌شود.

وی افزود: عرصه دانشگاه و دانشجوپروری یکی از ستون‌های مهم رونق بخش‌های مهم اقتصادی و فرهنگی کشور است که در این زمینه نیازمند افزایش حمایت‌های مسئولان از اقشار جوانان و دانشجویان هستیم تا بتوانیم زمینه را برای بسترسازی مناسب‌تر در بخش‌های علمی و تحقیقاتی فراهم کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا