گوناگون

اولویت تیم استقلال قائم شهر باقی ماندن در لیگ است/ از قضاوت داور راضی نیستم

به گزارش خبرنگار مهر، رامین کریم‌پور پس از پایان دیدار تیم‌های استقلال قائم شهر و آبادگران قم در لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان که شامگاه یکشنبه در قم برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های زیادی نیز خلق کردیم اما نتوانستیم از فرصت‌هایمان بهره کافی را ببریم و حق ما برد بود گرچه تیم حریف هم موقعیت‌هایی داشت و می‌توانست برنده مسابقه باشد.

وی گفت: آبادگران قم امروز برابر ما با سبک سنتی بازی کرد و مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت و متاسفانه در دقایق پایانی بازی هم حاشیه‌ها و مسائلی پیش آمد که سبب درگیری بین بازیکنان و مربیان شد و بابت این قضیه متاسف هستم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال قائم شهر افزود: آبادگران قم در 2 بازی نخست خود بازنده شده بود و وقتی تیمی با این شرایط امکان پخش زنده بازی را هم فراهم می‌کند و از هر ابزاری برای پیروزی استفاده می‌کند، نمی‌توانیم از مساوی هم ناراحت باشیم البته می‌توانستیم با هر 3 امتیاز زمین بازی را ترک کنیم گرچه دروازه‌بان ما در ضربه پنالتی، مانع از شکست ما شد.

کریم‌پور درباره داوری مسابقه بیان کرد: از قضاوت داور وسط بازی راضی نیستم البته کمک داوران بازی کاربلد و مسلط بودند و در صحنه‌ای که داور بازی بازیکن ما را اخراج کرد، کمک داور به وی گفت که بازیکن ما را اخراج کند در حالی که قدرت داور وسط بیشتر از کمک داوران است و وی باید از خودش قدرت داشته باشد.

وی تصریح کرد: اولویت ما باقی ماندن در لیگ است نه صعود زیرا تیمی بسیار جوان داریم که چند بازیکن با تجربه نیز به تیممان اضافه کرده‌ایم و می‌خواهیم امسال با حفظ تیم در لیگ، شرایط را برای صعود به دسته بالا‌تر در فصل آینده فراهم کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال قائم شهر در پایان خاطرنشان کرد: فوتبال قائم شهر به دلیل سابقه‌ای که تیم نساجی در تاریخ فوتبال ایران دارد، در سطح کشور شناخته شده است و امیدوارم این تیم لیگ برتری شود تا مردم بیشتر با استعدادهای فوتبالی این شهر آشنا شوند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا