گوناگون

نخستین نشست مجمع عمومی خانه مطبوعات محلی استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمیده ماحوزی عصر یکشنبه در نشست با مدیران حوزه‌های مختلف ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه اطلاع‌رسانی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و رسانه‌های متعددی در استان فعال هستند و افراد متعددی نیز در این رسانه ها مشغول به فعالیت هستند.

وی از برگزاری نخستین نشست مجمع عمومی خانه مطبوعات محلی استان بوشهر همزمان با سراسر کشور خبر داد و بیان داشت: این نشست 27 مهرماه در سالن اداره ارشاد برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: انتخابات خانه مطبوعات استان طبق اساسنامه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

وی ادامه داد: همه افرادی که واجد شرایط باشند و از فعالان مطبوعات، پایگاه‌های خبری و نمایندگی‌ها و سرپرستی‌های روزنامه‌های سراسری و خبرگزاری‌ها که در بخش تحریریه و در قالب شغل اصلی و مستمر فعالیت می‌کنند می‌توانند در خانه مطبوعات و یا هیئت مدیره عضو شوند.

ماحوزی افزود: افرادی که می‌خواهند در انتخابات خانه مطبوعات عضو شوند باید دارای حداقل مدرک دیپلم باشند و همچنین در حوزه فعالیت خانه مطبوعات اقامت داشته باشند.

وی در ارتباط با وضعیت بیمه‌ای این افراد نیز گفت: افرادی که در انتخابات شرکت می‌کنند باید حداقل یک سال سابقه اشتغال اصلی و مستمر بیمه‌ای در یکی از نشریات چاپی یا الکترونیک و روزنامه‌های سراسری و خبرگزاری‌ها داشته باشند.بوشهر – خبرگزاری مهر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: نخستین نشست مجمع عمومی خانه مطبوعات محلی استان بوشهر برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا