گوناگون

اولیا در مدارس حضور پررنگ تری داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر پاشایی بعد از ظهر سه شنبه در همایش تقدیر از مشار کت اولیادر اداراه مدارس استان گفت:  متاسفانه هم اکنون اولیا حضور کم رنگی در مدارس دارند در حالی که سرمایه های عمر ما فرزندان ما هستند وباید روزبه روز با تعامل با اولیای مدرسه  بر پیشرفت وارتقای این سرمایه ها تلاش کرد.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم آموزش وپرورشی به معنای واقعی داشته باشیم ومدرسه را به عنوان جایگاه علم وایمان بدانیم مطمئنا باید به این حوزه بیشتر بپردازیم وارتباط بیش از پیش اولیا خانه ومدرسه را یک ضرورت ونیاز بدانیم.

پاشایی افزود: خانه به عنوان محل تولد وتکوین کودک، والدین به عنوان اولین الگوهای تربیتی دانش آموزان، مدرسه خانه دوم دانش آموزان، جایگاه علم وایمان واولیا مدرسه به عنوان تاثیر گذار ترین مربی هستند که اگر این دو عنصر باهم هماهنگ بوده ورابطه ای مستحکم وتنگاتنگ داشته باشند خروجی آن برای تکوین شخصیت دانش آموزان مهم است.

وی اظهار داشت: اگر فردایی روشن می خواهیم و خواهان بیمه کردن نظام اسلامی هستیم، راهی جز تربیت فرزندانمان نداریم که در این میان اولیا دانش آموزان نیز به اندازه مسئولان مدارس نقش دارند.

گفتنی است درپایان این برنامه از 220نفر از کارشناسان، مدیران واعضای فعال انجمن اولیاء ومربیان مدارس تقدیر به عمل آمد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا