گوناگون

اولین جشنواره تعاونی برتر بهزیستی زنجان برگزار می شود

81223268 5799076

به گزارش ایرنا، فرزانه عطایی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری دوره کسب دانش و کار برای زنان سرپرست خانوار، افزود: برگزاری دوره های آماده سازی شغلی برای توانمندسازی، ایجاد اشتغال، کارآفرینی مددجویان و ارتقا تعاونی های مشاغل خانگی ضروری است.

وی اظهار کرد: این دوره های آموزشی با تکنیک های جدید آموزشی در پنج گام و با هدف ارتقا مهارت های فردی، رفتاری، اجتماعی و شغلی با رویکرد تشکیل تعاونی مشاغل خانگی برگزار شده است.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان زنجان گفت: تا کنون 14 نفر از زنان سرپرست خانوار در دوره کسب مهارت های زندگی شرکت کرده اند.

عطایی از آغاز دوره آموزشی گام دانش در مورد کسب و کار خبر و ادامه داد: شروع، رشد و توسعه کسب و کار و ارایه راهکارهای عملی این فرایند از آموزش های داده شده به زنان سرپرست خانوار در این دوره ها است.

وی به ارایه 496 ساعت مشاوره تخصصی به گروهها و تعاونی مشاغل خانگی اشاره و ابراز کرد: دفتر امور زنان و خانوداه بهزیستی تلاش می کند با برگزاری دوره های آموزشی و ارایه مشاوره، این گروهها را به سمت توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار سوق دهد.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان زنجان گفت: ایجاد و شناخت ارتباطات کسب و کار، انتخاب مسیر شغلی مناسب، بررسی و کسب فرصت های شغلی، خلق ایده کسب و کار، غربال و انتخاب ایده برتر از جمله عناوین دورهای مذکور است.

گفتنی است دومین مرحله آموزشی توانمندسازی، اشتغال و کارآفرینی تا 21 تیر ادامه دارد و اولین جشنواره تعاونی برتر بهزیستی پس از اتمام گام پنجم برگزار می شود.

7318/596

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا