گوناگون

اولین جشنواره خیرین كتابخانه‌ساز در میاندوآب برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، غفار عزیزی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد اجرایی اولین جشنواره خیرین كتابخانه‌ساز شهرستان میاندوآب با بیان اینکه این جشنواره 22 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود اظهارداشت: تجلیل و تكریم از خیرین و معرفی چهره‌های بر جسته خیرین كتابخانه‌ساز، شناسایی توانگران نیك اندیش و تشویق و ترغیب آنان نسبت به ساخت، تجهیز توسعه و گسترش كتابخانه‌ها اهداف برگزاری این جشنواره است.

فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه از فرهنگ به عنوان یکی از عوامل توسعه جوامع نام برد و اظهارداشت: با توجه به نامگذاری امسال توسط مقام رهبری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نسبت به این شعار توجه ویژه ن کنیم چرا كه مقام رهبری با توجه به مقتضیات زمان و جامعه این نام را برگزیده است.

حمید جلالی ادامه داد:امروزه در جامعه ما نخبگان و اندیشمندان بیشترین تاثیرات را بر جامعه می‌گذارند، باید راه و مسیر این گروه افراد هموار و تاثیراتشان نمایان شود.

وی افزود: در زمان حاضرنگرانی جامعه از این جهت است كه افراد نخبه در بین گروهای كوچك گرفتار نشوند چرا كه در این صورت پیشرفت لازم را نخواهند داشت و نفعی هم برای جامعه نخواهند رسانید.

محمد نژاد محمد مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز  و نایب رئیس انجمن خیرین كتابخانه ساز نیز در این جلسه به فعالیتهای انجمن خیرین مدرسه ساز میاندوآب در زمینه های ساخت، توسعه و نوسازی اشاره كرد و گفت: امیدوارم با همت مسئولین شهر و استفاده از پتانسیل خیرین شهرستان بتوانیم انجمن خیرین كتابخانه ‌ساز را مانند مجمع خیرین مدرسه ‌ساز شهرستان در استان و در كشور مطرح کنیم.

در ادامه جلسه علی اعتمادی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص فرهنگ و جهاد گفت: جهاد وظیفه ماست و مدیریت جهادی بر همین فرضیه واجب است و پاداش معنوی در پی دارد و یك كار خالصانه می باشد؛ امروز ما باید مدیریت جهادی كنیم و این كار با مشاركت و همكاری مسئولان انجام پذیر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا