گوناگون

اولین پارک ویژه بانوان در بهشهر به بهره برداری رسید

81135547 5646216

به گزارش خبرنگار ایرنا ، شهردار بهشهر در مراسم بهره برداری از این پارک گفت : ساخت پارک بانوان پاسخ به خواسته جامعه زنان برای گذراندن اوقات فراغت بود .

ˈ حمید آزموده ˈ افزود : داشتن فضاهای ورزشی و تفریحی ویژه بانوان ضروری است و شورای شهر بهشهر نیز برای رسیدن به این هدف ، احداث پارک ویژه بانوان را در دستور کار خود قرار داد .

وی ادامه داد : این پارک با هدف ایجاد فضای تفریحی مناسب برای بانوان و استفاده از امکانات ورزشی در محیطی اختصاصی برای بانوان ساخته شده و به جز خرید زمین ، محوطه سازی ، ایجاد فضای سبز و تامین وسائل ورزشی که در سال 86 انجام شد ، برای تبدیل به پارک بانوان و تامین تجهیزات ابتدایی تاکنون 350 میلیون ریال هزینه شد.

فرماندار بهشهر نیز در این مراسم گفت : زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند و باید فضاهایی را مخصوص بانوان ایجاد کرد تا آن ها بتوانند با آرامش و امنیت اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند.

ˈ محمدتقی نورزاد ˈ افزود : زنان برای حمایت از خانواده باید پیش از هر اقدامی متوجه سلامتی خود باشند و بدانند که سلامتی آنان با اجرای برنامه های منظم ورزشی نه فقط الگویی مناسب برای فرزندانشان خواهد بود بلکه ضامنی برای پیشگیری از بیماری های غیرواگیر از جمله پوکی استخوان و بیماری های قلبی نیز محسوب می شود.

وی ادامه داد : امروزه زنان زیادی در جهان به فعالیت های مختلف ورزشی مشغول هستند و زنان ایران شاید کمی بیش از 60 سال است که به ورزش و ورزش کردن در هردو بخش عمومی و قهرمانی توجه کرده و دستاوردهایی نیز در حوزه قهرمانی کسب کرده اند.

سرانه فضای سبز هر بهشهری هم اکنون چهار متر و نیم است .ک/3

7331/1654

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا