گوناگون

ايرانمنش: فتح‌الله‌زاده مدارکش را ارائه کند

اکبر ايرانمنش در مورد اظهارات علي فتح‌الله‌زاده در برنامه 90 گفت: مديرعامل استقلال شب گذشته در اين برنامه و در حضور فردوسي‌پور و خادم ادعا کرد که باشگاه مس 30 ميليارد تومان هزينه کرده است. او حتما مدارکي هم براي صحبت‌هايش دارد و آنها را ارايه خواهد کرد.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: فتح‌الله‌زاده در رسانه ملي تشويش اذهان عمومي در مورد باشگاه مس کرده است و مس را به ريخت و پاش متهم کرده است. اگر لازم باشد از او شکايت خواهيم کرد.

مديرعامل مس کرمان در مورد اينکه اين باشگاه چقدر در فصل گذشته هزينه‌ کرده، گفت: بهتر است ابتدا علي فتح‌الله‌زاده مدارکش را ارايه کند و بعد ما در اين زمينه صحبت خواهيم کرد. او که گفته با دليل و مدرک مي‌گويم مس کرمان 30 ميليارد تومان هزينه کرده مدارکش را ارايه کند تا ما هم بگوييم کدام مدارکش درست است و کدام مدارکش صحيح نيست.

ايرانمنش در مورد اينکه امير قلعه‌نويي نيز در نشست خبري امروز خواهان شفاف سازي هزينه‌هاي باشگاه‌هاي مس و فولاد شده، گفت: او که مسئول نيست که اين صحبت را مي‌کند. مس کرمان خودش حسابرس دارد. وزارت صنايع هم حسابرس دارد ايشان نمي‌تواند چنين حرفي را بزند. مسئولان مربوطه مي‌توانند از ما مدرک بخواهند و ما هم آن را ارايه مي‌کنيم.

وي در مورد تعيين تکليف لوکا بوناچيچ براي فصل آينده گفت: هنوز تصميمي در اين زمينه گرفته نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا