گوناگون

نامه درودگر به مديرعامل باشگاه ملوان

صادق درودگر در واکنش به اظهارات مسعود معمايي مديرعامل باشگاه ملوان واکنش نشان داد و نامه‌اي را براي معمايي نوشته که نسخه‌اي از آن را در اختيار خبرگزاري فارس قرار داده متن نامه به شرح زير است:

برادر گرامي جناب آقاي مسعود معمايي

مدير عامل محترم باشگاه پرافتخار ملوان بندر انزلي

با سلام و احترام

ضمن آرزوي توفيق روز افزون براي جنابعالي و همکاران در آن باشگاه محترم، با توجه به مصاحبه جنابعالي در روز يکشنبه مورخه 31/1/1393 در خصوص جلسه هيات مديره و اعلام نياز توضيح براي برطرف شدن ابهامات طرح شده براي حسابرس محترم جديد باشگاه ، موارد ذيل را به آگاهي مي رساند.

– کليه فعاليت هايي که در دوره خدمت بنده به عنوان مديرعامل از طرف همکاران باشگاه در بخش‌هاي مختلف صورت پذيرفته را تاييد کرده و همه همکاران امين و مورد اطمينان اينجانب بوده‌اند، و در صورت هر گونه اشتباه احتمالي که در هر سازماني امکان بروز دارد شخصاً پاسخگو خواهم بود.

– جهت همکاري صبح روز جمعه مورخه 5/2/1392 بنده در باشگاه حضور خواهم داشت تا پاسخگوي ابهاماتي که احتمالاً ادعا شده است باشم.

– از حسابرس محترم درخواست کنيد تا روز ياد شده کليه ابهامات احتمالي را کتباً آماده کند تا اينجانب نيز کتباً پاسخ داده ونسخه‌اي از آن در باشگاه و نسخه ديگر نزد اينجانب باقي بماند.

– لازم به ذکر است درصورت عدم تهيه کليه موارد بصورت کتبي حضور بنده تا تاريخ آماده شدن کليه موارد اداعايي منتفي خواهد بود ، لذا خواهشمند است در اين زمينه پيش از سفر اينجانب مراتب موارد ابهامي توسط حسابرس را اعلام و تاييد کنيد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا