Mihanpostاندرویداینترنتپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلتنرم افزار موبایل و تبلت

اپلیکیشن‌های کاربردی و جالب اما گمنام گوگل را بشناسید ؟

اپلیکیشن‌های کاربردی کمپانی گوگل اگر چه بعضی از آن ها برای کاربران ناشناس و گمنامند اما این نرم افزارها به وفور کاربرد و کارآمدند ولی درعین کاربردی بودنشان خیلی از کاربران از وجود آنها بی‌خبرند . به عبارتی دیگر زمانی که صحبت از اپلیکیشن‌های موبایلی گوگل به میان می‌آید، تصویر ابزارهایی برای کاربران تداعی می‌شود که به صورت استاندارد در گوشی‌های اندرویدی عرضه می‌شوند. برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن‌ها در ادامه با میهن پست همراه شوید.

 اپلیکیشن‌های کاربردی کمپانی گوگل همیشه طرفداران زیادی داشته است  اما همه کاربران اندرویدی از Chrome، Gmail، Maps و YouTube آگاهی دارند،ولی  ابزارهای کاربردی دیگری هم در شرکت گوگل ساخته شده است که بر خلاف کاربردی بونشان کمتر مورد توجه قرار گرفته و همپنان گمنام ماده اند.

ما در میهن پست سعی کرده ایم تا پنج ابزار کاربردی و به عبارتی ۵ اپلیکیشن کمپانی گوگل که به احتمال قوی شما نیز خوانندی این پشت از آنها بی‌خبرید را به شما معرفی  تا در صورت تمایل این اپلیکیشن‌ها را روی دستگاه موبایلی خود نصب و از امکانات ویژه‌ای آن بهره بگیرید.

اپلیکیشن Hands Free : از این ابزار کاربردی می‌توانید در دو سیستم عامل اندروید و iOS استفاده کنید. این یک ابزار مربوط به پرداخت محسوب می‌شود و بدون آنکه از گوشی یا کیف پول خود استفاده کنید، با این اپلیکیشن می‌توانید پرداخت‌ها را انجام دهید.

اپلیکیشن Hands Free
اپلیکیشن Hands Free

اپلیکیشن YouTube Creator Studio : گوگل این ابزار کاربردی را برای دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه کرده است که با آن می‌توانید کانال‌های یوتیوب خود را سریع‌تر و آسان‌تر مدیریت کنید.

اپلیکیشن YouTube Creator Studio
اپلیکیشن YouTube Creator Studio

اپلیکیشن Intersection Explorer : این ابزار کاربردی فقط برای اندروید عرضه شده است. این اپلیکیشن در اصل یک سیستم مسیریاب محسوب می‌شود که به صورت صوتی یا متنی همه اطلاعات مربوط به محیط پیرامون شما را ارایه می‌دهد.

اپلیکیشن Intersection Explorer
اپلیکیشن Intersection Explorer

اپلیکیشن Who’s Down : این ابزار کاربردی روی دو سیستم عامل اندروید و iOS نصب می‌شود. این ابزار اجتماعی امکان ارتباط با دوستان را آسان می‌کند و به حساب‌های کاربردی در سیستم‌های مختلف سر و سامان می‌دهد.

اپلیکیشن Who’s Down
اپلیکیشن Who’s Down

اپلیکیشن Google Express : این ابزار کاربردی برای دو سیستم عامل اندروید و iOS ارایه شده است. این اپلیکیشن دسترسی مستقیم به همه فروشگاه‌های اینترنتی را فراهم می‌کند تا از هر کدام که می‌خواهید، خریدهای اینترنتی خود را به راحتی انجام دهید. کاربران آمریکایی با این اپلیکیشن می‌توانند به کمک گوگل کالاهای خریداری شده آنلاین را در همان روز دریافت کنند.

اپلیکیشن Google Express
اپلیکیشن Google Express

اگز شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که قبلا با این اپ ‌ها آشنایی نداشتید و الان به کاربردی بودن آن ها پی بردید، امیدوارم با شناخت آن ها و نصب این اپلیکیشن ها بر رو روی تلفن همراه هوشمند خود از آن‌ها بهره لازم را ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا