Mihanpostاندرویدپیشنهاد سردبیرموبایل و تبلت

با اپلیکیشن XnSketch عکس‌های خود را به نقاشی تبدیل کنید + دانلود

میهن پست – این روزها کافی است که در اینترنت اپ‌های روتوش عکس را جستجو کنید، دراین میان خواهید دید که اپلیکیشن های بسیار زیادی برای ویرایش عکس تولید و روانه بازار فناوری شده اند اما برنامه جدیدی عرضه شده که عکس های کاربرانش را تبدیل به نقاشی می کند.در این میان کمپانی های فناوری به سمت تولید و عرضه اسمارت فون هایی پیش می روند که تمامی نیازهای کاربرانشان را پاسخگو باشند. اما از سوی دیگر، نرم افزارهای متنوع و متفاوتی نیز وارد بازار فناوری شده اند تا با داشتن امکانات جدید بتوانند نگاه های بیشتری را به خود جلب کنند.

XnSketch نرم افزار ی برای تبدیل عکس به نقاشی

بنابراین کاربران اسمارت فون ها با استفاده از اپلیکیشن های مخصوص ویرایش عکس می توانند افکت یا حالات مختلفی را به تصاویر اضافه یا حذف کنند اما برنامه متفاوتی عرضه شده که عکس های کاربرانش را تبدیل به نقاشی و طراحی های دستی می کند. این برنامه XnSketch نام داشته و طرح ها و سبک های قدیمی را پیش روی کاربرانش قرار داده و موفق به همراه ساختن کاربران با خود شده است.

در واقع برنامه XnSketch Pro یک نرم افزار فوق العاده است که توسط آن شما قادرید  با چند کلیک ساده و بدون داشتن هیچ گونه دانش گرافیکی قبلی عکس های خود را به نقاشی و انواع و اقسام طرح های رنگ روغن و … تبدیل کنید.

همچنین افکت های خاص و فوق العاده موجود در نرم افزار توانایی تغییرات حرفه ای بیشتر کار روی عکس ها را برای شما فراهم می کند . به عنوان مثال توسط افکت های رنگ روغن، مداد رنگی، کارتون، تمبر، سایه زنی و … به راحتی می توانید حرفه ای ترین و طبیعی ترین نقاشی ها را از طریق این نرم افزار از عکس های خود تحویل بگیرید .

در توضیح بیشتر باید گفت که کاربران تصاویری که به وسیله دوربین های اسمارت فون هایشان به ثبت رسانده اند را می توانند تبدیل به نقاشی یا طراحی کنند. تصاویری که رنگ و بوی متفاوتی با خود به همراه دارند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که تمایل دارند یک نقاش حرفه ای تصویر آن را طراحی کند، می توانید این برنامه را روی اسمارت فون های خود نصب کرده و نقاشی های حرفه ای را شاهد باشید.

فراموش نکنیم که این اپلیکیشن می تواند هر نوع تصویری را تبدیل به یک نقاشی منحصر به فرد کند. این برنامه از قابلیت نصب بر پلتفورم های اندروید و iOS برخوردار است تا کاربران هر دو پلتفورم بتوانند از قابلیت های این برنامه بهره مند شوند.

در پایان باید گفت که این برنامه حتی سبک های مختلفی از نقاشی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. سبک هایی مانند طراحی با مداد، رنگ روغن و … . کاربران می توانند تصاویر و طراحی های مختلفی را با استفاده از این اپلیکیشن امتحان کرده و در پایان یکی از سبک ها را انتخاب کنند. برنامه XnSketch از قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر را نیز برخوردار است.

 دانلود جدیدترین نسخه از این نرم افزار XnSketch

badge_ios badge_android

منبع:xnview

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا