Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکس

ساخت مجسمه‌های خلاقانه حیوانات با پوکه‌ فشنگ + عکس

میهن پست – یک هنرمند مجسمه ساز خلاق بنام فدریکو کلمبیایی که در میامی زندگی می کند این روزها با ساخت مجسمه هایی دیدنی ، جداب ولی متفاوت خود توانسته است با ارائه سبکی جدید در کارش نه تنها فعالان حوزه های اجتماعی را در قبال آثارش به تحسین وا داشته، بلکه با برگزاری نمایشگاهی از آثار جذابش توانسته است که طرفداران خود را نیز سورپرایز کند.

در این میان مجموعه جدیدی توسط این هنرمند با نام “ما در صلح هستیم” ارائه و مورد استقبال خاصی نیز قرار گرفته است، طوری که این مجموعه که شامل مجسمه ها و نقوش برجسته است، تماما از پوکه های استفاده نشده گلوله ساخته شده است.

وی با استفاده از پوکه انواع گلوله های شکاری و جنگی که هرگز مورد استفاده قرار نگرفته اند، دست به خلق مجسمه هایی زیبا و دیدنی از حیوانات و حتی نقشه هایی از طبیعت زده است که در نوع خود بی نظیر و دیدنی است.

به گفته خود فدریکو، وی در تلاش است که به عنوان یک هنرمند بتواند با ارائه کارهایی متفاوت با ابزارهای جنگی استفاده نشده همانند فشنگ های خطرناک و مرگ آفرین بتواند بیننده آثارش را به این فکر وا دارد که یک شی خطرناک با کاربردی دیگر نیز همواره می تواند در خلق زیبایی به بشر کمک کرده و  بر خلاف مرگ آفرین بودنش، می تواند از زندگی و زیبایی خبر دهد.

با هم آثاری دیدنی ، متفاوت و تاثیر گذار این هنرمند خلاق را در میهن پست تماشا می کنیم

منبع: boredpanda

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا