گوناگون

ایران اسلامی به لطف رشادت نیروهای نظامی و انتظامی در امنیت کامل است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد وکیلی صبح چهارشنبه در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح در محل فرماندهی انتظامی استان سمنان پس از تبریک فرا رسیدن هفته ناجا به تلاشگران و عزتمندان نیروی انتظامی، این هفته را یادآور یک سال تلاش نیروهایی دانست که با سلب آسایش خود، زمینه ایجاد امنیت و آسایش را برای جامعه فراهم می‌آورند.

وی با بيان اينكه نيروهاي انتظامي با اقتدار و همراهي مردم به اجراي قانون كمك می كند افزود: امنیت اجتماعی یک فرآیند فرابخشی است که نقش و کارکرد همه گروه ها و افراد جامعه در آن موثر است.

IMG12363507

نيروي انتظامي در راه و مسير شهدا گام برمي دارد

استاندار سمنان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با رشادتها و فداکاری خود و با اقتدار امنیت و آسایش را در کشور برقرار می کنند اظهار داشت: مقبوليت نيروي انتظامي به خاطر آن است كه مويد آن ولي فقيه است و در راه و مسير شهدا گام برمي دارد.

وکیلی با تاکید بر اینکه در ایران اسلامی مردم با پشتوانه وجود نیروهای مسلح پرتوان به مدیریت امور مختلف کشور می پردازند، افزود: استقلال، آزادی و امنیت در کشور نعمتهایی است که باید قدردان آن باشیم.

وکیلی ادامه داد: مأموران نیروی انتظامی در سخت‌ترین شرایط به کار خود ادامه می‌دهند و در حالی که امروز مردم کشورمان نیز تحریم‌های متعددی را پشت سر می‌گذارند و کشورهای دیگر چنین مشکلاتی ندارند، شاهد هستیم که وضع امنیتی خوبی در ایران اسلامی حکم‌فرماست.

استاندار سمنان افزود: امروز مشاهده می‌شود که رئیس‌جمهور کشورمان در سازمان ملل متحد، فریاد انسان‌‌دوستی و صلح را به جهانیان مخابره می‌کند و این سخنرانی پیام‌های متعددی داشته است که باید مورد توجه قرار گیرد.

پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار شعار امسال در هفته ناجا

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان نیز در ادامه این آئین با اشاره به برنامه ها هفته ناجا در استان و عملکرد نیروی انتظامی اظهار داشت: پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار شعار امسال در هفته ناجا است.

سردار محمد رضا میرزایی روز شمار هفته ناجا را اینگونه بیان کرد: 14 مهرماه به عنوان اقتدار، توانمندي و قانونمداري، 15 مهرماه خدمتگزاري، پاسخگويي و کرامت انساني، 16 مهرماه دانش بنيان، حرفه گرايي و روزآمدي، 17 مهر ماه تلاش جهادي، ايثارگري، تعالي فردي و سازماني، 18 مهرماه ولايت مداري و حاکميت ارزش هاي اسلامي و جامعه ايماني، 19 مهرماه عتماد عمومي، مشارکت مردمي و انضباط اجتماعي، 20 مهرماه آموزش همگاني، پيش بيني و پيشگيري اجتماعي.

وی با بیان این مطلب که پليس با تكيه بر شعار سال كه توسط مقام معظم رهبري نامگذاري شده می خواهد با تلاش جهادي و بهره گيري از فن آوري روز در مسير نهادينه كردن فرهنگ امنيت اجتماعي و توسعه رويكرد جامعه محوري در ماموريت هاي خويش گام هاي اساسي بردارد خاطرنشان کرد: امنيت از نيازهاي اساسي و همگاني است كه با تعامل خوب با شهروندان در اين استان به خوبي تامين شده و پليس براي تدوام اين امنيت مطلوب، تلاش مي كند.

IMG12363660

ميزان تصادفات منجر به فوت در استان سمنان 19 درصد كاهش داشت

فرمانده انتظامي استان سمنان برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار با نماینده ولی فقیه، تجلیل از کارکنان ساعی و تلاشگر نیروهای وظیفه و کارکنان، افتتاح نمایشگاه نخستین عکس سوژه های ترافیکی در فرهنگسرای سمنان، افتتاح و بهره برداری از شهرک ترافیکی، برگزاری مسابقه تیراندازی بین مسئولان، حضور کارشناسان انتظامی در نماز جمعه را از جمله برنامه های این هفته عنوان کرد.

میرزایی سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، حضور کارشناسان و مسئولان انتظامی در برنامه‌های مختلف، تجدید میثاق با شهیدان و … را از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در استان سمنان اعلام و عنوان کرد: طي شش ماه گذشته ميزان تصادفات منجر به فوت در محورهاي درون شهري و برون شهري استان 19 درصد كاهش داشته است.

وی از كاهش 25 درصدي تصادف هاي منجر به فوت در محورهاي درون شهري استان طي شش ماهه ابتداي سال خبر داد و اذعان داشت: اين ميزان در مدت مشابه سال گذشته 20 نفر بوده و امسال پنج نفر كاهش يافته است.

1000 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان سمنان کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی استان سمنان به فعالیت گسترده این فرماندهی در مبارزه با مواد مخدر در سال جاری اشاره کرد و گفت: در نیمه اول امسال یک هزار و 35 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان سمنان کشف و ضبط شده است.

میرزایی، دستگیری یک هزار و 500 نفر در ارتباط با جرائم مواد مخدر اعم از فروش، توزیع و عرضه، انهدام 50 باند تهیه و توزیع و اجرای 536 طرح در ارتباط با مواد مخدر از جمله کنترل محور، پاکسازی مناطق الوده و … را از دیگر فعالیت های این فرماندهی برشمرد.

وی با بیان اینکه این مواد به صورت ترانزیت از این استان عبور داده می شده است اظهار داشت: این مقدار کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل 150 درصد رشد دارد.

تقدیر از کارکنان نمونه نیروی انتظامی استان سمنان، اجرای حرکات نمایشی و رزمی یگان ویژه، اجرای حرکات فردی حمل پرچم و باز و بست سلاح حین حرکت موتورسیکلت، اجرای عملیات فرود از ارتفاع، اجرای عملیات نمایشی مقابله با اراذل و اوباش و حرکات رزمی از بخشهای مختلف صبحگاه مشترک در فرماندهی انتظامی استان سمنان بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا