گوناگون

ایران تیم دگرگون شده ایتالیا را در سه ست پیاپی شکست داد

سومین میزبانی ایران در لیگ جهانی ۲۰۱۴ با سومین بازی ما با ایتالیا در این جام همراه شد؛ تیم قدرتمندی که با ۱۹ امتیاز صدرنشین گروه ماست و به دلیل میزبانی دور نهایی از هم اکنون حضورش در جمع هشت تیم دور نهایی تضمین شده و شاید همین موجب شد تا ایتالیایی‌ها ستاره‌های خود را به تهران نیاورند و به این ترتیب، شکست سنگینی را برابر تیم ملی ایران در کارنامه خود ببینند.

به گزارش «تابناک»، کار برای شاگردان کواچ چندان سخت نبود و این ایتالیای قهرمان بود که سه ست را با ۷، ۵ و ۱۰ اختلاف امتیاز واگذار کرد تا ایران سومین پیروزی خود در این دیدار را به دست آورد و با ۱۰ امتیاز فعلا در رده دوم جدول قرار گیرد.

بنا بر این گزارش، ایران پیش از این در دو دیدار در ایتالیا، مغلوب لاجوردی‌پوشان شده بود و هم اکنون پس از هفت امتیاز برابر برزیل بزرگ در تهران و در ورزشگاه دوازده هزار نفری آزادی، میزبان ایتالیایی بود که برخی ستاره‌های خود را نداشت و به آسانی و در سه ست پیاپی، این تیم را شکست دادند.

پیش از این، ایتالیا با 19 امتیاز در صدر جدول گروه بود و ایران نیز با 7 امتیاز از شش بازی نخست، امیدوار بود با پیروزی در بازی‌های خانگی برابر ایتالیا، شانس خود را برای راهیابی به مرحله نهایی افزایش دهد. در عوض ایتالیایی‌ها با حق امتیاز میزبانی مرحله نهایی، از اکنون برای دور بعد برنامه‌ریزی می‌کردند.

نشست خبری مربیان تیمهای والیبال ایران وایتالیا تمرین تیم ملی والیبال ایتالیا تمرین تیم ملی والیبال ایتالیا تمرین تیم ملی والیبال ایتالیا نشست خبری مربیان تیمهای والیبال ایران وایتالیا تمرین تیم ملی والیبال ایران کریم باقری در تمرین تیم ملی والیبال ایران بازگشت فرهاد ظریف به تمرین تیم ملی والیبال ایران
ایران تیم دگرگون شده ایتالیا را در سه ست پیاپی شکست دادایران و ایتالیا؛ سکانس سوم این‌بار در دیگ جوشان آزادیایران و ایتالیا؛ سکانس سوم این‌بار در دیگ جوشان آزادیایران تیم دگرگون شده ایتالیا را در سه ست پیاپی شکست داد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا