گوناگون

ایران خواب آمریکا در منطقه را پریشان کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد مهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه کرج ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و همچنین تبریک به مناسبت فرارسیدن عید بزرگ غدیرخم با اشاره به اینکه عید غدیرخم  روز روشن‌ کننده نفاق و روز دلیل است، در جمع نمازگزاران اظهار داشت:  ید غدیر خم نماد ولایت‌پذیری و پیروی از امامت است به همین خاطر همه ما نسبت به این عید بزرگ مسئول هستیم.

حسینی همدانی در خطبه های عقیدتی این هفته نماز جمعه کرج اذعان داشت: عید بزرگ غدیر تکمیل ‌کننده دین و کامل‌کننده وحدت میان مسلمانان است بنابراین باید برای گرامیداشت این روز کوشش فراوانی کنیم.
این مسئول در ادامه با اشاره به هفته نیروی انتظامی و تلاش‌های این نیرو در تامین نظم و امنیت یادآور شد: تلاش‌ نیروی سرافراز ناجا برای برقراری امنیت در جامعه بر کسی پوشیده نیست چرا که ایران در منطقه مهم و استراتژیک از نظر جغرافیایی قرار دارد.

خطیب جمعه کرج اضافه کرد: ماموریت‌های گسترده ناجا و برخورداری از نیروهای انسانی محدود در راستای کاهش معضلات اجتماعی قابل تحسین و تقدیر است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به گسترش موج بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه برای جلوگیری از بیداری اسلامی، مسلمانان را به جان هم می‌اندازند.

نماینده ولی فقیه در البرز بیان کرد: آمریکا و متحدان غربیش به بهانه‌های مبارزه با تروریسم در منطقه نفوذ پیدا کرده اند و این نفوذ در حال گسترش است به همین منظور به خود اجازه می دهند در امور کشورهای مستقل منطقه دخالت کنند و با ایجاد جنگ بین شیعه و سنی به دنبال ایجاد اسلام آمریکایی هستند.

حسینی همدانی تصریح کرد: با توجه به تحولات منطقه‌ای اضمحلال آمریکا نزدیک است و جمهوری اسلامی ایران خواب آمریکا را پریشان کرده است.

نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به سالروز تشکیل وزارت اطلاعات گفت: در اینجا باید از سربازان گمنام امام عصر(عج) تشکر و قدردانی کنم که برای حفظ اقتدار و امنیت و منافع نظام تلاش می‌کنند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه وزارت اطلاعات با اشراف اطلاعاتی که دارد با کسانی که قصد برهم زدن امنیت نظام را دارند برخورد می‌کند که این خدمات قابل تقدیر است، افزود: مبارزه با بحران‌های اجتماعی، عوامل وابسته به بیگانه و جلوگیری از خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای از اقدامات ویژه سربازان امام زمان (عج) است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا