گوناگون

جابجایی پنج میلیون مرسوله ‌در اردبیل

‌مدیرکل پست استان اردبیل از جابجایی پنج میلیون مرسوله در شش ماهه نخست سالجاری توسط اداره کل پست استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، احمد عبداللهی مدیرکل پست استان اردبیل در دیدار با استاندار اردبیل از تکمیل بانک اطلاعاتی کدپستی استان اردبیل در سالجاری خبر داد و افزود‌: در برنامه سال 93، بانک اطلاعاتی کدپستی استان اردبیل تکمیل می‌شود، همچنین این اطلاعات با نقشه جغرافیایی شهر تطبیق می‌یابد، تا این بانک اطلاعاتی مبنای کار همه سازمان‌ها باشد.

وی با بیان اینکه نوع مرسولات نسبت به گذشته تغییر یافته و اکنون مراسلات تبدیل به مدارک و اسناد شده است، تصریح کرد‌: توزیع نامه عادی کار بسیار آسانی است و اکنون نامه‌های عادی تبدیل به خرید اینترنتی شده‌اند و هنگام تحویل بسته بهای آن را نیز طبق فاکتور دریافت کرده و به حساب فروشنده واریز می‌کنیم.

مدیرکل پست استان اردبیل اعتماد عمومی مردم به اداره پست را بسیار بالا دانست و خاطرنشان کرد: تنها بانکی در روستا اقدام به ایجاد شعبه کرده، پست بانک است، چراکه در کنار همه دفاتر پستی شعبه پست بانک نیز فعالیت دارد.

عبداللهی با بیان اینکه توسعه پایدار کشور، بدون توسعه روستا امکان پذیر نیست، افزود‌: در ادارات پزشکی قانونی و ثبت احوال نیروهای پست فعالیت می‌کنند‌ تا کار مردم بهتر و آسان‌تر صورت گیرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا