گوناگون

استاندار: تمرکز زدایی بخش صنعت باید در هرمزگان اجرایی شود

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه باید تمرکززدایی را در استان در بخش صنعت عملی کنیم، گفت: شهرستان‌های جاسک و پارسیان در هرمزگان در حال تحولات بزرگی هستند که با تحقق آن قطب‌های بزرگ صنعتی در شرق و غرب استان خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خلیج فارس، دکتر جاسم جادری در مراسم فارغ التحصیلی دانش پژوهان اولین دوره عالی مدیریت MBA سازمان مدیریت صنعتی استان هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان استانی با ظرفیت‌های خوب و مستعد برای کارهای صنعتی است، عنوان کرد: امیدوارم برگزاری این دوره آموزشی موجب توسعه بیشتر هرمزگان شود و ثمرات خوبی برای این استان داشته باشد.

وی ادامه داد: از نتایج مهم علم آموزی باید خودسازی و انسان سازی و به حرکت درآمدن چرخ اقتصاد باشد و این دانش بسیار ارزشمند خواهد بود.

استاندار هرمزگان افزود: همه باید تلاش کنیم تا از علم کسب سرمایه داشته باشیم و سرمایه انسانی در اقتصاد و تولید بسیار موثر خواهد بود و افزایش تولید و درآمد و رفاه بیشتر برای مردم باید یکی از نتایج مهم کسب علم و دانش باشد.

جادری با بیان اینکه توسعه پایدار و مستمر نتیجه تعیلم و تعلم است، اظهار کرد: هرجا علم با عمل همراه شود آن جامعه توسعه می‌یابد و یکی از ضروریات یک جامعه توسعه یافته افزایش علم و عمل است.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت کسب و کار به ما می آموزد چگونه تولید کنیم و به دیگران سود برسانیم و بهره وری را افزایش دهیم و باید فراگیری علم و دانش را در اولویت قرار دهیم و این علم را به جامعه منتقل کنیم.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه باید تمرکز زدایی را در استان در بخش صنعت عملی کنیم، تصریح کرد: شهرستان‌های جاسک و پارسیان در هرمزگان در حال تحولات بزرگی هستند که با تحقق آن قطب‌های بزرگ صنعتی در شرق و غرب استان خواهیم داشت و در مرکز استان نیز ظرفیت‌های صنعتی گسترده‌ای وجود دارد.

جادری گفت: تعداد شرکت‌های دانش بنیان در هرمزگان کم است و می‌توانیم از طریق این شرکت‌ها علمی که می‌آموزیم را به درآمد و سرمایه تبدیل کنیم که بر این اساس باید تعداد این شرکت‌ها در هرمزگان افزایش یابد.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا