گوناگون

شهراري سنندج در گام نخست ليگ برتر هندبال كشور به تساوي رضايت داد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز در هفته نخست ليگ برتر هندبال كشور تيم شهرداري سنندج در خانه ميزبان ثامن الحجج سبزوار بود كه در پايان بازي به تساوي انجاميد.

در اين رقابت كه در سالن بهنام شاد سنندج برگزار شد، دو تيم در پايان يك بازي جذاب به تساوي ۲۳ بر 23 رضایت دادند.

تیم‌های ثامن الحجج سبزوار قهرمان سه دوره اخیر لیگ برتر و شهرداری سنندج نایب قهرمان فصل 92 در سالن شهید بهنام شاد سنندج در میان حضور گسترده بانوان علاقمند به ورزش برگزار شد.

در نیمه اول این دیدار تیم ثامن‌الحجج با استفاده از تجارب بازیکنان ملی پوش خود موفق شد با نتیجه 12 بر 9 تیم شهرداری سنندج را شکست دهد اما در نیمه دوم بازیکنان تیم شهرداری سنندج در میان تشویق پرشور بانوان تماشاچی در این مسابقات گل‌های عقب افتاده را جبران و در پایان این دیدار پر افت و خیز با نتیجه تساوی 23 – 23 به پایان رسید تا 2 تیم مدعی قهرمانی فصل 93، با تقسیم امتیازات در این دیدار رقابت تنگاتنگ خود را در این فصل آغاز کنند.

در این دیدار تیم شهرداری سنندج با ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان، به رهبری سمیرا علیرمایی، کاپیتان و بازیکن ملی پوش و متعصب کردستانی نمایشی فراتر از انتظار از خود نشان دادند و برای اولین بار موفق شدند تیم قدرتمند و با پشتوانه ثامن الحجج سبزوار را متوقف کنند و از قهرمان 3 دوره لیگ برتر امتیاز کسب کنند.

مسابقات هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور جمعه 25 مهرماه امسال با 4 دیدار پیگیری می‌شود و طبق برنامه اعلام شده، شهرداری سنندج در کرج به مصاف تیم دنیای مونای البرز می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا