گوناگون

سخنان نماینده ولی فقیه در استان روشنگر مسیر حرکت فرهنگی فارس است

بهزاد مریدی در گفتگو با مهر در پاسخ به سئوالی مبنی بر تاکید نماینده ولی فقیه در فارس بر عدم حرکت سیاسی در یادروز حافظ و فعالیت های فرهنگی تاکید کرد: خوشبختانه تا به امروز حضور و به کار گیری سخنان نماینده مقام معظم رهبری در فارس موجب رونق بخشی و موفقیت های بخش فرهنگ بوده و همواره تلاش ما نیز توسعه فرهنگ است.

وی تصریح کرد: سخنان امروز نماینده ولی فقیه در نماز جمعه شیراز نیز بیانگر روشنگری و توجه به بحث فرهنگ است که همواره مد نظر ما قرار دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: استفاده از دیدگاه های نماینده مقام معظم رهبری در فارس برای ما و دستگاه های فرهنگی یک ضرورت است.

مریدی یادآور شد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و دیگر دستگاه های فرهنگی همواره فرمایشات مقام معظم رهبری و نماینده ولی فقیه در فارس را در بحث تعمیق فرهنگ و هنر مد نظر قرار داده است.

وی ادامه داد: نگاه های زیبنده و علمی بر جذب حداکثری اهالی فرهنگ و هنر و بررسی مسائل و نگاه های آسیب شناسانه بسیار تاثیر گذار است که به این مهم باید توجه فراوان داشت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: تلاش ما توسعه فرهنگی و هنر اسلامی بر اساس قانون و سیاست های دولت تدبیر و امید است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا