گوناگون

بزرگداشت حماسه شهید نادر مهدوی در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، میثم جوکار بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت شهدای خلیج فارس اظهار داشت: شهدای خلیج فارس در نبرد مستقیم با امریکا همینه پوشالی آنها را فرو ریختند و نقش بسیار مهمی در مقابله با استکبار دارند.

وی بر لزوم تبیین ایعاد مختلف حماسه شهدای خلیج فارس اشاره کرد و ادامه داد: شهید نادر مهدوی و همرزمانش با انهدام نفت کش آمریکایی نشان دادند که داشتن تجهیزات بیشتری دلیلی برای پیروزی نیست و باعث ترس سربازان این نظام و انقلاب نمی‌شود.

دبیر ستاد بزرگداشت حماسه نادر با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف برای روز حماسه شهدای خلیج فارس، اضافه کرد: موسیقی “حماسه نادر” در این روز رونمایی می‌شود که شعدر و آهنگ و خوانندگی آن اثر هنرمندان استان بوشهر است.

IMG16120606

وی اضافه کرد: علاوه بر تهیه این کار موسیقی برنامه‌های دیگری نیز تدارک دیده شده است که می‌توان به  طراحی پوسترهایی با طرح شهید نادر مهدوی برای چاپ دفترچه‌های دبستانی، اپلیکیشن موبایل، کمیک استریپ اشاره کرد.

جوکار تصریح کرد: آئین بزرگداشت حماسه شهید نادر مهدوی در بوشهر روز شنبه 19 مهر ماه ساعت 19 در مجتمع فرهنگی 9 دی بوشهر برگزار می‌شود که سردار حاج سعید قاسمی در این مراسم حضور خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا