گوناگون

استاندار اردبیل: استاندارد از ضروریات زندگی مدرن است

استاندار اردبیل گفت‌: استاندارد از ضروریات زندگی مدرن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مجید خدابخش در جلسه شورای استاندارد استان اردبیل با بیان اینکه استاندارد از ضروریات زندگی مدرن است، افزود: استاندارد به عنوان حق الناس مطرح است و صرفاً یک بحث فنی نیست.

وی با بیان اینکه استاندارد در ارتباطات صنعتی به عنوان عامل خود کنترلی حاکم بود، تصریح کرد‌: اکنون جامعه مدرن است و تولیدکننده و مصرف کننده همدیگر را نمی‌شناسند و که بدین لحاظ اداره استاندارد تعریف شده تا حق‌الناس رعایت شود.

استاندار اردبیل امنیت، ایمنی و سلامت را از اولویت‌های استاندار دانست و خاطرنشان کرد‌: استاندارد بحثی تشریفاتی نیست و مردم نیز باید در این زمینه حساس باشند.

خدابخش با اشاره به ناتوانی در استفاده از دستگاه ILS فرودگاه اردبیل، افزود‌: این دستگاه حدود شش ماه پیش در فرودگاه اردبیل نصب شد، ولی متاسفانه با توجه به اینکه یکسری شرکت‌های صاحب صلاحیت باید آن را تست کرده و به اطلاع شبکه جهانی فرودگاهی برسانند، هنوز از استفاده از آن بی بهره مانده‌ایم.

وی با بیان اینکه نقش نظارتی استاندارد در جامعه برای رعایت حق الناس نقش آفرینی می‌کند، تصریح کرد‌: اصحاب رسانه با آگاه سازی و اطلاع رسانی در جامعه می‌توانند استاندارد را در جامعه نهادینه سازند.

رئیس شورای استاندارد استان با بیان اینکه در روابط اقتصادی عدد و رقم تعریف شده است، خاطرنشان کرد‌: اداره استاندارد یکسری از سازمان‌هایی را که کار نرم افزاری انجام می‌دهند، در جامعه راه‌اندازی کند.

استاندار اردبیل در پایان سخنان خود با اشاره به کشتار غیرمجاز و غیر استاندارد دام در روستای آراللوی اردبیل، از فرماندار اردبیل خواستار رسیدگی سریع به این موضوع شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا