گوناگون

ایستگاه نعمت آباد خط 3مترو تا پایان سال 93 به بهره برداری می‌رسد

 رضا زلفی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 19در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: راه‌اندازی و بهره‌برداری از ایستگاه نعمت‌آباد (سهیل) خط 3مترو با پایان سال 93 در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری این منطقه قرار داد.

وی ادامه داد:این طرح به منظور سهولت و دسترسی آسانتر شهروندان به خط 3مترو در کمترین زمان ممکن و رفاه حال شهروندان در  دست اجرا است.

زلفی اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی فنی، عمران و ترافیک منطقه19، به منظور تکمیل و آماده‌سازی ایستگاه نعمت‌آباد(سهیل) به صورت مستمر در آماده باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: آماده‌سازی، تکمیل، راه‌اندازی و بهر‌ه‌برداری از ایستگاه نعمت‌آباد(سهیل) تا پایان سال93، تکمیل این ایستگاه در صورت رفع معارض واقع در مسیر خط 3 مترو و ایستگاه نعمت‌آباد(سهیل)، آماده‌سازی قسمت خارجی ایستگاه نعمت‌آباد، نصب علائم راهنمایی و ترافیکی مناسب و لازم از اقدامات اجرایی این طرح است.

زلفی خاطرنشان کرد:‌2 ایستگاه خط 3مترو آزادگان و قلعه مرغی بوستان ولایت در بهره برداری است و 2 ایستگاه عبدل‌آباد و نعمت آباد تا پایان سال 93 به بهره‌‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا