گوناگون

بادامچیان: همه باید پشتیبان دولت باشیم

396148 879اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: همه باید پشتیبان دولت باشند چرا که این خواسته مقام معظم رهبری است.

به گزارش ایرنا، ˈبادامچیانˈ در مراسم افطاری جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار اظهار کرد: بنابه نظر مقام معظم رهبری همه باید از دولت حمایت کنند تا مشکلات اقتصادی حل شده و به جایگاه مطلوب دست یابیم .

وی با بیان این مطلب که از بین بردن تورم با رونق تولید و تجارت و تنظیم صحیح اقتصاد و اقتصاد مقاومتی ممکن خواهد شد، افزود: انتظار اصناف از دولت محترم آن است که به رونق تولید و تجارت اهتمام ویژه داشته باشد .

بادامچیان با بیان این مطلب که در یک پیچ تند و مهم تاریخی قرار داریم، افزود: بزودی شاهد یک تحول عمیق و بزرگ در منطقه و جهان در این پیچ تند تاریخی خواهیم بود .

وی در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت : ما یک قدم از مواضع حق خود عقب نشینی نخواهیم کرد و محکم سرجای خود ایستاده ایم .

بادامچیان با بیان این مطلب که آنها نیازمند ارتباط با ایران هستند، اظهار کرد: اتحادیه اروپا نیز از همراهی با آمریکا خسته شده و به دنبال ارتباط با ایران است .

وی همچنین در سخنانش با بیان اینکه داعش زاییده تفکر آمریکاست، افزود: ایجاد اسرائیل دوم در کنار ایران هدف اصلی آمریکا از حمایت از داعش است .

بادامچیان خواستار اتحاد و همدلی همه مسوولان نظام شد و افزود : سال آینده سال انتخابات است لذا دشمنان از هم اکنون به فکر ایجاد تفرقه در کشور هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا