گوناگون

بازدید معاون وزیر راه از محور ساوه

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به همراه جمعی از مقامات استان‌های مرکزی و همدان از آزاد راه ساوه – همدان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مرکزی، علی نورزاد در این بازدید از نزدیک در جریان روند احداث و تکمیل این محور استراتژیک و یکی از راه‌های ارتباطی مهم غرب کشور قرار گرفت.

هم‌چنین مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: آزاد راه ساوه – همدان یکی از مهم‌ترین محورهای مواصلاتی استان و نیز غرب کشور محسوب می‌شود که با بهره‌برداری کامل از آن، روند توسعه منطقه شتابان خواهد شد.

مجیدرضا نصرالله‌نژاد افزود: آزاد‌راه ساوه -‌ همدان معروف به “راه کربلا” در راستای تسریع در ارتباط مناطق غرب کشور با مرکز و هم‌چنین ارتباط ایران با کشورهای عراق، سوریه و کشورهای حاشیه دریای مدیترانه احداث شده است.

وی طول این آزاد راه را 175 کیلومتر عنوان کرد و گفت: 90 کیلومتر این آزاد راه در حوزه استان مرکزی است.

نصرالله‌نژاد با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای افزایش ایمنی این آزاد راه افزود: اجرای عملیات روشنایی ابتدای تقاطع تهران – ساوه، روشنایی تقاطع نوبران و ساماندهی دست فروشان کنار آزاد راه و انتقال به جای امن از جمله اقدامات ایمن سازی است.

وی با اشاره به هوشمندسازی این آزاد راه در سال جاری گفت: دوربین‌های نظارت تصویری، ثبت تخلفات سرعت و تردد شمار آنلاین در سال جاری در حوزه استان مرکزی نصب می‌شود.

وی اضافه کرد: پنج دوربین نظارت تصویری و دو دوربین ثبت تخلفات سرعت با اعتبار یک میلیارد تومان نصب می‌شود.

نصرالله‌نژاد محل تأمین اعتبار هوشمندسازی را سازمان راهداری حمل و نقل جاده‌ای کشور و مابقی را بخش خصوصی عنوان کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی پس از بازدید از آزاد راه ساوه – همدان در حوزه استحفاظی استان مرکزی برای بازدید از 85 کیلومتر مابقی با بدرقه مسئولان استانی و شهرستانی وارد حوزه استحفاظی استان همدان شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا