گوناگون

کانال سیاه جوب مهرشهر ساماندهی می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهرداری کرج به عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی شهر نسبت به برآورد کامل بودجه اجرای طرح ساماندهی کانال سیاه جوب مهرشهر به منظور نهایی شدن این پروژه در پروسه زمانی کمتر اقدام کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، داود وحیدی، در جمع خبرنگاران افزود: کانال سیاه جوب و نهر دلمبر که در غربی‌ترین نقطه کرج و در منطقه 12 شهرداری واقع شده است، راه انتقال آب‌های سطحی این کلانشهر است.

وی افزود: این کانال طی سال‌های گذشته دچار آب گرفتگی شد و خساراتی را به ساختارهای شهری هم‌چنین منازل مسکونی واقع در مسیر کانال وارد آورد که در این بین آنچه برای رفع این مشکل به نظر کارشناسان آمد، سرپوشیده کردن کانال انتقال آب‌های سطحی بود که با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته توسط مدیریت شهری و تعامل شورای اسلامی شهر درخصوص اجرایی کردن آن برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری شد.

وحیدی خاطرنشان کرد: مشکل کانال سیاه جوب از دغدغه‌های جدی شورا و شهرداری است که برنامه‌ریزی‌های مالی، کارشناسی و فنی برای رفع آن از سوی مجموعه مدیریت شهری انجام شده است.

این عضو شورای شهر کرج در پایان با اشاره به پیش‌بینی بودجه دو میلیارد تومانی به منظور اجرای طرح ساماندهی کانال سیاه جوب در سال جاری، گفت: پشتیبانی و مسئولیت اجرای این طرح بر عهده مدیریت شهری است و این دستگاه اجرایی بنا به وظایف ذاتی خود که اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی از مهم‌ترین این وظایف است، باید نسبت به عملیاتی کردن طرح اقدام کند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا