گوناگون

بازسازی بقعه متبرکه بی‌بی حکیمه خاتون(س) شهرستان قروه

رئیس اداره‌ی اوقاف و امور خیریه شهرستان قروه گفت: بقعه‌ی متبرکه‌ی امامزاده بی‌بی حکیمه خاتون(س) باهمکاری خیّران و اداره‌ی اوقاف و امور خیریه شهرستان قروه بازسازی و احیا شد.

حجت الاسلام والمسلمین «ایزدی»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی کردستان، اظهار کرد: بقعه‌ی متبرکه امامزاده بی‌بی حکیمه خاتون(س) واقع شده در آخرین روستای دیرکلو شهرستان قروه که هم‌مرز با استان همدان است، توسط اهالی روستا، خیّرین و همکاری اداره‌ی اوقاف و امور خیریه شهرستان بازسازی و احیا شد.

وی افزود: مراجعه و پیگیری اهالی روستا و استقبال خیّرین در احیای این بقعه‌ی متبرکه، اداره‌ی اوقاف شهرستان را بر این داشت که مجوز بازسازی را صادر کرده تا این بقعه که مورد احترام اهالی منطقه بوده احیا شود.

رئیس اداره‌ی اوقاف و امور خیریه شهرستان قروه با بیان اینکه در بازسازی این بقعه متبرکه تا به حال مبلغ 30 میلیون تومان توسط اهالی و خیّرین هزینه شده است، یادآور شد: برای تکمیل و مفروش کردن این بقعه که بر روی مسیر عبوری مسافران و زائران است بالغ بر 30 میلیون اعتبار نیاز است که ان شاءالله با همت خیّرین و مؤمنان این مهم نیزتحقق یابد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا