گوناگون

بازیکنان شهروند اشتباهات مبتدیانه‌ای داشتند/ قضاوت داور مطلوب نبود

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی ابطحی غروب جمعه پس از پایان دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و شهروند ساری در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از به ثمر رساندن گل نخست، با یک گل به خودی برتری را از دست دادیم و پس آن هم با اشتباهی که داور انجام داد و خطای بازیکن ماهان تندیس را ندید، عقب افتادیم و جریان بازی از دست ما خارج شد.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری افزود: گلی که بر اثر اشتباه داور دریافت کردیم وضعیت روحی و تمرکز تیمی ما را به هم ریخت و سبب شد بازیکنان ما نتوانند به خوبی تمرکز کنند.

ابطحی بیان کرد: در صحنه‌ای از مسابقه یکی از بازیکن ماهان تندیس 4 بازیکن ما را دریبل کرد و پاس گل به هم تیمی‌اش داد و زمانی که ما چنین گلی دریافت می‌کنیم نتیجه آن است که یا بازیکنان ما نمی‌توانند وظیفه شان را انجام دهند یا این که ما اصلا به آن‌ها یاد نداده‌ایم که به این شکل کار دفاعی نکنند.

وی بیان داشت: 4 گل از 5 گلی که خوردیم، گل‌هایی بود که از نظر فنی نباید دریافت می‌کردیم اما تلاش می‌کنیم شرایط بازی را در بازی برگشت متفاوت کنیم و پیروز از میدان خارج شویم.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری تصریح کرد: هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند اما بازیکنان شهروند اشتباهات مبتدیانه‌ای داشتند و در پاره‌ای دقایق وظایف خود را فراموش کردند.

ابطحی در مورد اثر قضاوت داور مسابقه بر نتیجه بازی خاطرنشان کرد: قضاوت داور مطلوب نبود  به خصوص در صحنه گل دوم ماهان تدیس ، اشباه داور باعث شد شیرازه تیم ما از هم بپاشد و تمرکزمان را از دست بدهیم و چنین اشتباهاتی در جریان بازی باز هم تکرار شد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا