گوناگون

بازیکن مورد علاقه عطائی در یک قدمی متین/ رقابت سه تیم برای جذب حمزه زرینی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم متین ورامین به عنوان مدافع عنوان قهرمانی خود را برای حضور قدرتمندانه در لیگ برتر والیبال آماده و به دنبال کسب دومین قهرمانی در سومین دوره حضورش در این مسابقات است.

تیم متین ورامین که در ابتدای فصل بسیاری از بازیکنان ملی پوش خود نظیر موسوی، معروف، محمودی و میرزاجانپور را از دست داد، با به خدمت گرفتن بهروز عطائی سرمربی کهنه کار والیبال و جذب بازیکنانی نظیر محمد طاهروادی، آرش کشاورزی، حسام بخششی، مهدی بازارگرد و امیر غفور و بازیکن ملی پوش تیم ملی یونان به تیم خود سر و سامان داد و اکنون مسئولان این تیم از تلاش خود برای کسب دومین عنوان قهرمانی لیگ برتر سخن می گویند.

مدیرعامل متین ورامین چندی پیش تأکید کرده بود که هنوز کار جذب بازیکن در این تیم به پایان نرسیده و مدافع عنوان قهرمانی به دنبال جذب دو بازیکن بزرگ برای ترمیم پست های مختلف خود است.

شنیده ها حاکی است که یکی از این بازیکنان بزرگ، کسی جز حمزه زرینی نیست و در حالی که این بازیکن با تیم هایی نظیر شهرداری تبریز و جواهری نیز مذاکراتی داشته اما به دلیل حضور بهروز عطائی بر روی نیمکت متین، احتمال پیوستن زرینی به متین افزایش یافته است.

حال از باشگاه متین خبر می رسد که مسئولان این تیم که برای تقویت تیم خود به دنبال جذب دو بازیکن بزرگ است، در اولین گام با حمزه زرینی بازیکن ملی پوش و مورد علاقه بهروز عطائی وارد مذاکره شده است.

زرینی یکی از بازیکنان مطرح و ملی پوش ایران است که در مسابقات دوره گذشته لیگ مصدوم شد و فرصت حضور در لیگ جهانی و مسابقات آسیایی را از دست داد و اکنون تلاش دارد تا بار دیگر توانایی خود را به مربیان تیم ملی ثابت کند.

حال باید منتظر ماند و دید که حمزه زرینی کدام از تیم های لیگ برتر را برای بازی در این فصل از رقابت ها بر می گزیند.

گفتنی است، مسابقات لیگ برتر در دو گروه برگزار می شود که بر اساس قرعه کشی صورت گرفته، تیم متین ورامین به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا و تیم پنجم جام باشگاه های جهان با تیم‌های شهرداری ارومیه، نوین کشاورز، سایپا البرز، وزارت دفاع، مهر پارس و آلومینیوم بندرعباس مسابقه خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا