گوناگون

باشگاه ماهان تندیس قم علاقه‌ای به فعالیت در فوتبال بانوان ندارد

ناصر شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به دلیل تداخل در برنامه های روز جمعه ورزشگاه شهید حیدریان و با هماهنگی کمیته فوتسال، زمان برگزاری دیدار تیم های فوتسال ماهان تندیس قم و شهروند ساری در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال تغییر کرد.

وی گفت: تیم های فوتسال ماهان تندیس قم و شهروند ساری یکی از دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتسال را در قم برگزار می کنند و این مسابقه سومین دیدار خانگی ماهان تندیس در فصل جدید محسوب می شود.

مدیر باشگاه ماهان تندیس قم افزود: بر اساس اعلام قبلی قرار بود این بازی  از ساعت 17 روز جمعه 18 مهرماه در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شود اما پس از درخواست باشگاه ماهان تندیس به دلیل تداخل برنامه های محل برگزاری مسابقه با برنامه های هفته نیروی انتظامی این بازی زودتر از زمان مشخص شده برگزار می شود.

شریفی عنوان داشت: در برنامه جدید که به تصویب کمیته فوتسال نیز رسیده دیدار تیم‌های ماهان تندیس قم و شهروند ساری از ساعت 16 روز جمعه در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

ماهان تندیس به پشتیبانی هواداران نیاز دارد

وی از پخش زنده این مسابقه از شبکه تلویزیونی نور خبر داد و گفت: از هواداران و مردم قم درخواست می‌کنیم که با حضور در سالن از ماهان تندیس حمایت کنند زیرا ماهان تندیس برای ادامه موفقیت‌های خود به پشتیبانی هواداران به خصوص در مسابقات خانگی نیاز دارد.

مدیر باشگاه ماهان تندیس قم در بخش دیگری از صحبت های خود درباره وضعیت مالی تیم ماهان تندیس قم اظهار داشت: ماهان تندیس مبالغ فصل گذشته و طلب بازیکنان را تسویه کرده و چک 50 دصدی مبالغ قرارداد فصل جاری را هم به بازیکنان داده است و رویکرد ما این است که برای تامین هزینه‌ها به مالک باشگاه فشار نیاوریم و از منابع گوناگون این هزینه‌ها تامین شود.

شریفی درباره وضعیت تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس که قرار بود در لیگ برتر شرکت کند تصریح کرد: امیر جلالی مالک و رئیس هیئت مدیره باشگاه پیش از این اعلام کرده بود که برای شرکت در لیگ برتر فوتبال بانوان برنامه‌ای ندارد و تا جایی که من می‌دانم، امتیاز این تیم را به طور کامل به مربی فصل گذشته تیم واگذار کرده است.

مدیر باشگاه ماهان تندیس قم درباره حمایت این باشگاه از تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم گفت: مسئولان باشگاه ایثار با امیر جلالی درباره این موضوع صحبت کرده‌اند و بعید می‌دانم از نظر تشکیلاتی، برنامه‌ای برای تحت پوشش قرار گرفتن ایثار توسط ماهان تندیس باشد و گویا قرار است همکاری ماهان تندیس و ایثار تنها در زمینه کمک مالی مستقیم رئیس هیئت مدیره ماهان تندیس باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا