گوناگون

بالوتلي: ذره‌اي به قهرماني ايتاليا شک ندارم

ماريو بالوتلي اميد نخست گلزني تيم ملي فوتبال ايتاليا در جام جهاني 2014 به شمار مي‌آيد. او مي‌گويد با درخشش در برزيل همه نگاه‌ها را معطوف خود خواهد کرد.

به نقل از ايسنا، بالوتلي به روزنامه ساندي ميل انگليس گفت: مردم همواره درباره من سخن مي گويند. رسانه ها هميشه دوست دارند درباره من بنويسند. به اين موضوع ديگر عادت کرده‌ام اما بايد بگويم که زمان درخشش من فرا رسيده است. زمان آن فرا رسيده است که رسانه‌ها درباره درخشش من در زمين بازي بنويسند. مي‌خواهم در جام جهاني 2014 برزيل بازي هاي خوبي را براي تيم ملي کشورم به نمايش بگذارم تا حرف‌هاي خود را در زمين بازي ثابت کنم نه خارج از آن.

او ادامه داد: مي‌خواهم يکي از بهترين بازيکنان جهان شوم. اسطوره‌ها معمولا در جام‌جهاني متولد مي‌شوند. کاملا اطمينان دارم که ايتاليا مي‌تواند جام قهرماني را در برزيل بالاي سر ببرد. آدم واقع‌گرايي هستم و در عالم خيال سير نمي‌کنم. مي‌دانم که تنها يک تيم شايد هم دو تيم قوي‌تر از ما باشند اما اطمينان دارم که توان شکست هر تيمي را داريم. در تيم ملي فوتبال ايتاليا بازيکنان توانايي توپ مي‌زنند و به درخشش تيمم در برزيل ايمان دارم. اميدوارم بتوانيم جام قهرماني را بالاي سر ببريم و هواداران خود را شاد کنيم.

بالوتلي در حال حاضر براي ميلان توپ مي‌زند. او پس از تجربه‌اي ناموفق با منچسترسيتي به فوتبال ايتاليا برگشت تا پيراهن روسونري را بر تن کند. او هر چند در ميلان تا حدود زيادي خوب کار کرده است اما هنوز حاشيه‌سازي‌هاي او متوقف نشده و چند بار در فصل قبل با محروميت مواجه شد. احتمال جدايي سوپرماريو از ميلان بسيار زياده است و رسانه‌هاي ايتاليايي و انگليسي از پيوستن اين بازيکن به آرسنال در فصل جابه‌جايي تابستاني خبر دادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا