گوناگون

بانک مسکن خراسان شمالی به مدد واحدهای نیمه تمام مسکن مهر می آید

به گزارش خبرنگار مهر، مجید اسدی فر صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بانک مسکن خراسان شمالی تاکنون به شش هزار و ۸۷ طرح مسکن مهر با ۲۵ هزار و ۸۳۹ واحد مسکونی تسهیلات پرداخت کرده است.

وی اضافه کرد: در این راستا به منظور احداث واحدهای مسکونی مهر تاکنون پنج هزار و ۴۶۳ میلیارد ریال از سوی بانک مسکن تسهیلات اعطا شده است.

اسدی فر افزود: در سال جاری نیز بانک مسکن استان تاکنون به ۱۲ هزار و ۹۰۴ واحد مسکونی مهر تسهیلاتی به میزان دو هزار و ۵۵۸ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

به گفته وی افزون بر این در سال جاری یانک مسکن خراسان شمالی برای تکمیل هزار و ۵۲۷ واحد مسکونی مهر نیمه تمام اقدام به اعطای بالغ برا ۱۸۴ میلیارد ریال تسهیلات تکمیلی و متمم کرده است.

اسدی فر با بیان این که بانک مسکن خراسان شمالی آمادگی دارد تا با پرداخت تسهیلات متمم برای تکمیل واحدهای مسکن مهر نیمه تمام این استان اقدام کند، اظهار داشت: این بانک آماده است در تامین مالی واحدهایی که از سوی وزارت راه و شهرسازی به بانک اعلام می شود از محل اقساط وصولی مسکن مهر واحدهایی که قبلا فروش اقساطی شده اند مشارکت کند.

وی در ادامه با اشاره به تسهیلات اعطایی بانک مسکن استان برای نوسازی در بافت های فرسوده، افزود: این بانک برای احداث ۷۵۰ واحد مسکونی در بافت های فرسوده اقدام به اعطای ۱۳۵ میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال تسهیلات به سازندگان این واحدها کرده است.

اسدی فر در مورد تسهیلات احداث مسکن مهر روستایی در خراسان شمالی نیز گفت: این بانک تاکنون به ۱۰ هزار و ۴۳۵ واحد مسکونی مهر روستایی تسهیلاتی به میزان هزار و شش میلیارد ریال پرداخت کرده است.

وی تصریح کرد: همچنین تا پایان سال جاری سه هزار و ۷۵۰ واحد مسکونی در شهرهای خراسان شمالی با استفاده از تسهیلات اعطایی بانک مسکن تکمیل و تحویل متقاضیان این واحدها خواهد شد.

مدیر امور شعب بانک مسکن خراسان شمالی در پایان از همه استفاده کنندگان از تسهیلات اعطایی بانک مسکن خواست تا با پرداخت به موقع اقساط خود زمینه استفاده دیگر افراد از این تسهیلات را فراهم کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا