گوناگون

بانک ها با حمایت از بخش خصوصی در جهت رونق اقتصادی گام بردارند

81223219 5798990

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمد حمیدیˈ روز چهارشنبه درجلسه هم اندیشی با روسای بانک های دولتی و خصوصی این شهرستان، گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید در توسعه و رونق فعالیت های اقتصادی، توجه به بخش خصوصی است و بانک ها می توانند در حمایت از این بخش وارد عمل شوند.

وی افزود: تکمیل پروژه های نیمه تمام توسط بخش خصوصی و نیز حمایت از طرح های اقتصادی و تولیدی توجیه دار این بخش از جمله سیاست های دولت است که در راستای سیاست های ابلاغی رهبری درحوزه اقتصاد مقاومتی انجام خواهد شد.

حمیدی اضافه کرد: بانک ها بدلیل ارتباط با سرمایه های مردم می توانند برای کمک به رونق اقتصادی و تولید کشور از بخش خصوصی در اجرای سیاست های دولت حمایت نمایند.

وی با اشاره به ظرفیت های بسیار بالای شهرستان گنبدکاووس در بخش های مختلف، تصریح کرد: برای استفاده از این ظرفیت ها همکاری بانک ها و بخش خصوصی ضروری است.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین برلزوم تهیه بانک اطلاعاتی از سرمایه گذاران این شهرستان تاکید کرد و گفت: باید سرمایه گذاران واقعی شناسایی و از آنان در انجام فعالیت های اقتصادی و تولیدی حمایت شوند.

وی، ساماندهی سرمایه های سرگردان مردم درحوزه فعالیت های اقتصادی و تولیدی را از دیگر نیازهای این شهرستان دانست و افزود: برای تحقق این مهم باید کارگروه ویژه ای تشکیل شود.

دراین جلسه برخی روسای بانک ها نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند که مهمترین مشکل مطرح شده دراین جلسه کمبود منابع مالی و مطالبات معوق اعلام شد که براین اساس مقرر شد، کارگروه پیگیری مطالبات معوق بانک ها نیز درگنبدکاووس تشکیل شود.

شهرستان گنبدکاووس بابیش از 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و بسیاری از بانک های دولتی و خصوصی کشور دراین شهرستان شعبه دارند.

/7479/622/

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا