گوناگون

باید از ظرفیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جهت حل مشکلات اقتصادی استفاده کرد

باید از ظرفیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جهت حل مشکلات اقتصادی استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به نقش مهم و تاثیرگذار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون اشاره کرد و افزود: شورا براساس یک نیاز واقعی شکل گرفت تا هماهنگی های لازم در جهت برگزاری مراسم و مناسبت‌های ملی و مذهبی در جامعه را انجام دهد.

وی با تاکید بر اهمیت نقش و حضور مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از ارزش‌های انقلاب تصریح کرد: امروز حضور مردم در مراسم مختلف نقش بازدارندگی را بر عهده دارد و حضور مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از ارزش ها تضمین کننده امنیت، سلامت و بقای انقلاب است که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به درستی به وظیفه خود در به صحنه آوردن مردم موفق بوده است.

رزم حسینی افزود: امروز باید براساس ضرورت‌های نظام وظایف جدیدی برای شورای هماهنگی معرفی شود تا بتوانیم از این ظرفیت و وحدت موجود در شورا و حضور نمایندگان دستگاههای مختلف اجرایی در جهت حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه استفاده کنیم.

وی فضای وحدت و همدلی در استان را بی نظیر توصیف کرد و ادامه داد: همه دستگاه های دولتی و اجرایی و تشکل های مردمی باید تلاش کنند تا مردم از لحاظ اقتصادی و فرهنگی توانمند شوند و خودخواهی های سیاسی را کم کنیم و فضیلت های اخلاقی را افزایش دهیم.

رزم حسینی تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید در حوزه اخلاق وارد شده و معیارهای اخلاقی براساس معیارهای اسلامی افزایش یابد.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا این مفاهیم عظیم را از حالت شعار خارج کرده و برای مردم تبیین کنیم و فرهنگ اقتصادی را در جامعه نهادینه کنیم.

وی فضای فعلی در استان کرمان را فضای سازندگی و سرمایه گذاری توصیف کرد و افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز باید در حوزه فرهنگ وارد شده و مبانی اقتصادی فرهنگ سازی شود.

رزم حسینی ادامه داد: باید به مسائل فرهنگی عمق داده شود و مردم شریف ایران در هر شرایطی خود را پایبند به انقلاب و امام می دانند وضعیت عمل کردن مدیران را به حساب انقلاب نمی گذارند.

وی از همه نمایندگان دستگاههای اجرایی حاضر در جلسه خواست تا شعار ولایت و توسعه را در استان نهادینه کنند و افزود: اندیشه سیاسی امری پسندیده است اما اگر پای منافع انقلاب و کشور باشد باید از همه ظرفیت های کشور استفاده کرد تا مردم توانمند شوند و امروز که تب 40 درجه اقتصادی فروکش کرده باید به دنبال کارهای اقتصادی ماندگار بود که قطعاً ثمره فرهنگی هم دارد و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید در حوزه فرهنگی کار خود را شروع کند.

وی از مسئولان استان خواست تا با مردم صادقانه صحبت کنند و مشکلات را به درستی به مردم گزارش دهند و ادامه داد: صداقت یک داروی اثر بخش دارد که مردم آن را می پذیرند و ما نمی خواهیم در استان کار نکرده را تبلیغ کنیم و اگر کار کنیم مردم خود مبلغ ما هستند و ما به دنبال اطلاع رسانی دقیق و درست هستیم.

استاندارکرمان به ظرفیت عظیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این زمینه اشاره کرد و گفت: شورا در طول عمر خود مستقل عمل کرده و باعث وحدت و همدلی در بین اقشار مختلف مردم و گروه‌های سیاسی شده است و باید از این ظرفیت شورا در جهت حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی استان استفاده کرد.

وی با تاکید بر اهمیت اقتدار و برنامه ریزی در برنامه‌ها تصریح کرد: اقتدار زورگویی نیست و باید در فضای وحدت و دوستی، مقتدرانه عمل کرد و اگر همه تلاش کنیم و مدیریت جهادی داشته باشیم مشکلات جامعه حل می شود.

استاندار کرمان همچنین از تشکیل صندوق‌های سرمایه گذاری در استان و در روستاها خبر داد و گفت: با تشکیل این صندوق پول های خرد مردم وارد چرخه سرمایه گذاری می شوند و در هفت ماه گذشته نیز 120 هکتار از زمین های دولتی در آرامش و وحدت از چنگال زمین خواران آزاد شده است.

وی از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خواست علاوه بر برگزاری مناسبت های ماندگار در استان در جهت فرهنگ اقتصادی نیز وارد عمل شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا