گوناگون

انتشار 107 هزار خبر حاصل تلاش خبرنگاران استان همدان در سال 92

رئیس خانه مطبوعات استان همدان گفت: در سال گذشته تعداد 107 هزار خبر در رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری های استان همدان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه همدان، “محمدرضا عارف” شامگاه پنج شنبه 16 مردادماه در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار با بیان این مطلب، افزود: امروز با مجاهدت خبرنگار شهید “محمود صارمی” به نام روز خبرنگار مزین شده است تا در این روز از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران قدردانی به عمل آید.

وی با بیان اینکه در سال 92 تعداد 107 هزار خبر در رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها منتشر شد، ادامه داد: خبرنگاران عزیز زحمات بسیاری را در تهیه و تولید خبر و عرصه اطلاع رسانی در این مدت کشیده‌اند.

وی گفت: خانه مطبوعات استان 505 نفر عضو دارد که تعداد 350 نفر را مدیران مسئول، سردبیران و خبرنگاران و دبیران تشکیل می دهند.

عارف افزود: 204 نفر از اصحاب رسانه استان را آقایان و 146 نفر از این فعالان رسانه ای را بانوان تشکیل می دهند.

رئیس خانه مطبوعات استان با تاکید بر اینکه امسال سومین سال برگزاری مراسم بزرگداشت روز خبرنگار است، تصریح کرد: در طول این یک هفته برنامه های متنوعی با حضور مسئولین استانی و همچنین خبرنگاران استان انجام شد که از جمله آنها می توان به دیدار نماینده ولی فقیه در استان با خبرنگاران و تجدید میثاق خبرنگاران با شهدای استان و نیز برگزاری نمایشگاه مطبوعات در استان اشاره کرد.

وی اظهار کرد: اصحاب رسانه استان در مقایسه با فعالان رسانه‌های غرب کشور بسیار پویا و فعال تر عمل کرده است که از تلاش و زحمات تمامی این عزیزان قدردانی می کنیم.

به گزارش ایسنا؛ در پایان این مراسم که با حضور حداکثری و قابل توجه مسئولین ارشد استان، نمایندگان مجلس و مدیران سایر دستگاه های استان همراه بود، از خانواده‌های مرحوم “علی اکبر محمودی وثاق” و مرحوم “قهرمانی” که جزو پیشکسوتان رسانه در استان بوده اند تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا