گوناگون

با این برنامه‌ریزی اواخر لیگ به مشکل می‌خوریم/ اتحادیه نظر مشورتی می‌دهد

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله محمدی در حاشیه مراسم قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر فوتبال که دوشنبه شب در برج میلاد تهران برگزار شد، گفت: ما باید در همه چیز پیشرفت کنیم از داور گرفته تا برنامه ریزی و حتی کیفیت زمین و نیز پخش تلویزیونی مسابقات باید وضعیت را تغییر دهیم تا بتوانیم به یک سطح بالا برسیم.

وی افزود: من برنامه اولیه را دیدم که مناسب است البته اتحادیه نظر مشورتی خود را داده است. در سال‌های گذشته لیگ در حضور مدیران باشگاه‌ها قرعه کشی می‌شد اما حالا آن را پخش مستقیم کرده‌اند.

رئیس اتحادیه فوتبال باشگاه‌های کشور در خصوص تداخل برنامه لیگ ایران با باشگاههای آسیا عنوان کرد: خودم سه، چهار برنامه را تهیه کردم که در آن مسابقات زیر 23 سال تیم ملی و باشگاه‌های آسیا در نظر گرفته شده بود. البته برنامه دوستان را هم دیده‌ام. آنها قصد دارند مسابقات را در شروع لیگ یک هفته در میان برگزار کنند که به نظرم در اواخر کار با فشردگی مواجه خواهیم شد و کار سخت می‌شود.

محمدی همچنین گفت: اتحادیه تنها نظر مشورتی را ارائه می‌کند، در هر صورت سازمان لیگ بدنبال برگزاری بهتر مسابقات نسبت به سال‌های قبل است و امیدواریم این اتفاق رخ بدهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا